Iversen99 Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Hei, har tenkt til å kjøpe meg en iPod (mini da...) også lurte jeg på hva dere synes om de øreproppene som følger med og om dere har noen bra tips... Takker for alle svar Lenke til kommentar
haakon90 Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 hva er du ute etter da? ørepropper eller headset? jeg ville valgt ørepropper det er lism mye mer diskrét og da tror jeg egentlig de øreproppene som følger med duger ganske bra Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Ørepluggene som følger med er ikke noe å skryte av....selv om apple skryter uhemmet av dem!! Gå heller for Koss Porta pro eller Koss The Plugg <------Superduper!!! Lenke til kommentar
monstar Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Ørepluggene som følger med er ikke noe å skryte av....selv om apple skryter uhemmet av dem!! Gå heller for Koss Porta pro eller Koss The Plugg <------Superduper!!! Jeg synes at headsettet som fulgte med er veldig bra.. Lenke til kommentar
curud Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Ørepluggene som følger med er ikke noe å skryte av....selv om apple skryter uhemmet av dem!! hvor får man kjøpt dem da? Er det de til 160 kr på komplett? syntes det så litt billig ut, jeg. Kunne ikke tenkt meg svære headset, men plugger da. Er det dette dere anbefaler da? Bare lurer Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 hvor får man kjøpt dem da? Er det de til 160 kr på komplett? syntes det så litt billig ut, jeg. Kunne ikke tenkt meg svære headset, men plugger da. Er det dette dere anbefaler da? Bare lurer ja, er de pluggene på Komplett. Ja, de ser billige ut, men lyden er ikke billig, samt at de stenger lyder fra omgivelsene ute. Bare husk å få dem plassert ordentlig i øret ellers vil du ikke bli imponert av lyden. Anbefaler dem jeg Lenke til kommentar
curud Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Takk! hvis de er så bra som alle sier (har sett dem omtalt før her på forumet som bra) og de virkelig er så billige, så tror jeg sannelig at jeg kanskje må kjøpe sånne! Trodde de skulle være dyre, men dette tilsvarer jo det jeg har sett på som "billig skit". Men så har jo ikke jeg noe særlig peiling da. Var forresten på spaceworld i bodø for å sjekke pris der på Koss the plug--->379kr! Sinnsykt stor forskjell i pris, da, i forhold til på nettet! Endret 7. oktober 2004 av curud Lenke til kommentar
Iversen99 Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Bra og komme med forslag på propper...det er det jeg er mest innteresert i ....jeg bestilte iPod mini fra eplehuset trondheim isda Lenke til kommentar
haakon90 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 ok.. hvis du liker ørepropper best, ville jeg kjøpt de som følger med creative Rhomba... hadde de før (når jeg hadde den mp3-spilleren... den er solgt nå)... de sitter perfekt i øret og lydkvaliteten er veldig bra men det virker jo som de som følger med (iPod'en) funker bra.. så da er det egentlig ikke noe vits i å bruke ekstra penger på noe du egentlig ikke trenger... Grabba med ny... vanskelig å få tak i eller? hvilken farge kjøpte du? sølv er klart tøffest synes jeg Lenke til kommentar
Iversen99 Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Kjøpte sølv fra eplehuset i trondheim... Lenke til kommentar
DuML3 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Ørepluggene som følger med er ikke noe å skryte av....selv om apple skryter uhemmet av dem!! Gå heller for Koss Porta pro eller Koss The Plugg <------Superduper!!! koss er bra Lenke til kommentar
T.L Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Proppene som følger med er helt "ok", lyden er litt metallisk og ikke så dyp, men med mindre du i hvertfall har et halvtrent øre vil du ikke merke mye forskjell. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 proppene som følger med ipod er gode nok og er over gjennomsnittet på propper-som-følger-med-mp3spilleren-skalaen. Bruker disse når jeg går rundt med ipoden og bruker koss ur-40 til hjemmeheadsett når jeg sitter i ro og virkelig skal nyte musikken. Lenke til kommentar
curud Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 men det virker jo som de som følger med (iPod'en) funker bra.. så da er det egentlig ikke noe vits i å bruke ekstra penger på noe du egentlig ikke trenger... selvfølgelig er det ikke noe vits å kjøpe nye hvis de andre funker bra, men jeg er interessert i nettopp det som sies her: ... samt at de stenger lyder fra omgivelsene ute. det er det som er viktig for meg. HVorvidt man TRENGER det er en annen sak Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Ørepluggene som følger med er ikke noe å skryte av....selv om apple skryter uhemmet av dem!! Gå heller for Koss Porta pro eller Koss The Plugg <------Superduper!!! Pluggene som følger med gir veldig bra og klar lyd selv om de ikke har den dypeste bassen. Noe du aldri får med propper. I Stereophile testen skrev de at proppene som fulgte med iPod var bedre enn det meste av propper som følger med elektronisk bærbart utstyr. Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Pluggene som følger med gir veldig bra og klar lyd selv om de ikke har den dypeste bassen. Noe du aldri får med propper.I Stereophile testen skrev de at proppene som fulgte med iPod var bedre enn det meste av propper som følger med elektronisk bærbart utstyr. Joda, er vel halvveis enig med deg der, men siden den generelle kvaliteten på medfølgende propper som regel er lik 0, så da skal det jo ikke så mye til før man finner noen som er bedre. Har også lest tester der ipod proppene har fått skryt for å være bedre enn andre medfølgende propper, men har likevel blitt anbefalt å investere i bedre plugger/headsett. Personlig synes jeg lyden i proppene som følger med IPoden er mettalisk og uten dypbass. Skal ikke si dette 100% sikkert, men mener også at de har lavere følsomhet enn f.eks. Koss The Plugg. Min oppfattning er derfor at det er lavere lyd i proppene som følger med. Så alt dette går jo til sist på smak og behag. Er du fornøyd med pulggene som følger med, behold dem. Er du ikke fornøyd, kjøp nye. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Sennheiser og Koss. Men hvis du vil ha ordentlig lyd.. da er større hodetelefoner tingen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå