BlueMoon Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) At noen (til og med en svenske ) klarer å rote til en tekst såppass mye, er bare imponerende. Jeg selv, er halvt norsk og halvt svensk og prater begge språkene flytende.... jeg vill på peke at en svenske ville alderig ha skrevet det på den måten... Setningsoppbyggningen er helt elendig ... Vedkommende er ikke ekte(etnisk) svensk, tror jeg....... Synes dette høres mest sannsynelig ut.<-------------------------------> Vel uansett tilbake til poenget, dette er er direkte svindel, tror det står noe om dette i forbruker loven. Noen brude kontakte forbruker rådet slik at de dokumenterer dette og muligens får QXL til å endre retnings regler, der de heller beskytter kundene.... Endret 5. oktober 2004 av BlueMoon Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Enhver frisk person som vil kjøpe data bør tenke seg om når han/hun ser en brukt data til 24 000. Man bør tenkte: "hmm, det var mye penger for en brukt PC, jeg må da kunne få en ny en til samme eller lavere pris?" Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 kom ikke som en bombe akkuratt Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Minstepris ikke oppnådd: http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=14...um=3&Catg=11308 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Minstepris ikke oppnådd:http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=14...um=3&Catg=11308 Ett skoleeksempel på ett av de råtne egga som prøver seg som årets sleipeste/mest griske selger på QXL. Ti-kort til ca. 2k... "dream on"... Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Hva kommer til å skje med menneskeheten.......... Lenke til kommentar
radivx Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Det beste er at en og annen dust kjøper PCene Har sett BRUKT minne til 2x Prisen av ny, med over 24 bud... Kanskje jeg skal begynne i svindelbransjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå