Gå til innhold

Overprising deluxe på qxl

Anbefalte innlegg

hmm sjekket på norek

113045 - Q-Tec Midi Tower ATX 6023MD, Silver Value Line, m/350W AMD/P4

301031 - Intel Celeron D 330 2.67 GHz Boxed PC533 Socket PGA478, 256KB cache

112665 - DDR-DIMM PC3200 256MB DDR CL2.5 Minne 184-P (for DDR-PC400MHz)(AMD OK)

302581 - EPoX EP-4PLA3i hovedkort for S478/800mhz I848P,ATA/SATA,ATX,SC-DDR400,lyd,LAN

118867 - Samsung SpinPoint P80 80GB IDE ATA/133 2MB cache 7200RPM

123286 - Gainward GeForce FX5200 128MB DDR AGP, "PRO/660TV-DVI",Tv-Out, Retail

301460 - LG CD-brännare IDE 52x/32x/52x Svart Intern Bulk

114711 - Sony Diskettstation 3,5" 1,44MB Svart Floppydisk Intern

Kabler for montering medfølger

Medion 15" LCD MD-7415 TCO-99

dette er nesten likt

innkjøpspris fra norek er ca 5200

300 % avanse er jo glimmers det

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe, da vet jeg hva jeg skal svare hvis noen klager på for høye priser på noe:

"Går inte ändrar till den summa jag vill ha lägg bud skall vara så här 7990,- och KjøpNå-pris: 9990,-kan inte hjäpa mej inte går ändrar till den summa qxl.no har annan regel än den jag annan auktion saj där kan sätt rätt pris. "

Enkelt og greit!

Lenke til kommentar
"Går inte ändrar till den summa jag vill ha lägg bud skall vara så här 7990,- och KjøpNå-pris: 9990,-kan inte hjäpa mej inte går ändrar till den summa qxl.no har annan regel än den jag annan auktion saj där kan sätt rätt pris. "

kan noen oversette den setningen så den blir forståelig

Lenke til kommentar

kan noen oversette den setningen så den blir forståelig

:blink:

Det er ikke bare på svensk, men det er dårlig skrevet i tillegg! Ingen komma eller punktum, dårlig setningsoppbygging etc.

Han sier iallefall noe om at QXL har en annen regel på et eller annet, og så nevner han en annen auksjon (i sammenheng med hva vet jeg ikke).

Jeg tror muligens han sier at det ikke går ann å forrandre prisen.

Fikk vondt i hodet bare av å lese...

Lenke til kommentar

"Det går ikke å endre til den summen jeg vil ha lagt ut. Bud(prisen) skal våre sånn: 7990,-, og "kjøp nå"-pris: 9990,-. Kan ikke noen hjelpe meg? Det går ikke å endre til den summen, qxl.no har en annen regel enn de jeg har på en annen auksjon, der man kan sette rett pris."

Norsklæreren i meg trer fram og fikser på setningsbygning, samt tilføyer nødvendig informasjon for i det hele tatt å forstå budskapet:

"det går ikke an å endre prisen etter at man har lagt ut auksjonen. Budene skal egentlig starte på 7990, og en kjøp-nå-pris på 9990,-. Kan noen hjelpe meg? Jeg har lagt ut på en annen auksjonsside før, med andre regler, så jeg var ikke kjent med qxl.nos regler før jeg la ut auksjonen."

At noen (til og med en svenske :p ) klarer å rote til en tekst såppass mye, er bare imponerende.

Prisen var jo fortsatt skyhøy med den prisen han egentlig ville ha.

Endret av Playmofetish
Lenke til kommentar
"Det går ikke å endre til den summen jeg vil ha lagt ut. Bud(prisen) skal våre sånn: 7990,-, og "kjøp nå"-pris: 9990,-. Kan ikke noen hjelpe meg? Det går ikke å endre til den summen, qxl.no har en annen regel enn de jeg har på en annen auksjon, der man kan sette rett pris."

Norsklæreren i meg trer fram og fikser på setningsbygning, samt tilføyer nødvendig informasjon for i det hele tatt å forstå budskapet:

"det går ikke an å endre prisen etter at man har lagt ut auksjonen. Budene skal egentlig starte på 7990, og en kjøp-nå-pris på 9990,-. Kan noen hjelpe meg? Jeg har lagt ut på en annen auksjonsside før, med andre regler, så jeg var ikke kjent med qxl.nos regler før jeg la ut auksjonen."

At noen (til og med en svenske :p ) klarer å rote til en tekst såppass mye, er bare imponerende.

Prisen var jo fortsatt skyhøy med den prisen han egentlig ville ha.

Vedkommende er ikke ekte(etnisk) svensk, tror jeg.......

Lenke til kommentar

altså speedbox8 stengte superathlonauksjonen fordi det kom spm. angående prisen. det har hendt før, og han/hun/det svarer alltid det samme. ser dere en ny auksjon fra denne brukeren så still han spørsmål så kanskje han stikker :thumbup: misliker sånn luredreierfaenskap

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...