Runar Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Jeg har tenkt å kjøpe en flatskjerm, og ble anbefalt Samsung 17" 173T. Men det nærmeste det navnet jeg kom (på komplett og pcutstyr som er alternativene) var Samsung 17" LCD Syncmaster 173VT Touchscreen til 7000,-. Jeg tenkte da på Samsung 17" LCD Syncmaster 710N men er dette en bra skjerm? Jeg fikk høre at en flatskjerm burde ha digital inngang (og usb buss på siden) men jeg kan ikke se at denne skjermen har det. Bør jeg kjøpe denne? Eller anbefaler dere noen andre. Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 173-serien er faset ut og erstattet med 710-serien. Fortsatt er T kongen på haugen, med N som en rimeligere versjon uten DVI. Du kan lese mer om 170T her: http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=8998 Lenke til kommentar
oarnoy Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 eh... har ikke 710N DVI?? hvorfor står det 15pin D-sub på specs da? Jeg vil mye heller ha 710N enn 710T fordi jeg likte ikke foten på 710T. Kanskje den er penere "live"? Hva mer har 710T enn 710N ? Den er trossalt dyrere. Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 D-SUB er navnet på kontakten til en VGA-kabel.. Lenke til kommentar
oarnoy Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 ahh.. da lære jeg noe nytt idag. Lenke til kommentar
tors81 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg tror ikke det er noen annen forskjell enn at 710N ikke har DVI. Jeg har bestillt den fra pcutstyr, siste gang jeg handler der (leveringstid var 2 dager så hoppet den plutselig til 3 uker.Skulle tenkt meg om før jeg betalte med visa ) Er og usikkre på om du skal stole på bildene du har sett av foten på de skjermene. Jeg så på et av bildene til skjermen, og fikk opplyst at foten kunne variere. Jeg hadde vel trodd at 710N og 710T, hadde samme utførelse, men det kan jo og være vanskelig å se bare på bilder uansett. Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Det finnes to versjoner av foten ja, og ingen vet helt hvorfor og hvem som har hvilken... Har ikke klart å få tak i noen hos Samaung Norge som kan fortelle meg dette... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå