Gå til innhold

630 gigaflops!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

som du maser paul-t ....

joda, må si jeg ble imponert...bare synd den ikke kan bruker til så mye fornuftig PC arbeid :grin: ....

*ser den tykke åren som går ned på venstre side av paul-t's panne begynner å vokse igjen*

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-14 23:30, JoKr skrev:

som du maser paul-t ....

joda, må si jeg ble imponert...bare synd den ikke kan bruker til så mye fornuftig PC arbeid
:grin:
....

*ser den tykke åren som går ned på venstre side av paul-t's panne begynner å vokse igjen*

Hehe, må bare få folk til å åpne øyene for alternativer :smile:

Det er så ufattelig mye PC reklame vi blir BOMBARDERT med så..

Sitat fra sida:

"Out-of-the-box support for Mac, Windows, UNIX and Linux clients"

Husk at dette er en server :smile:

Lenke til kommentar

som sagt; imponert.

bare synd jeg ikke har den i min SI *sigh*

...men når vi først er inne på "fremtidsrettet" hw, har lest forskjellige steder (husker ikke kilde henvisning, sorry) at mange har tro på organisk (eller var det biologisk?) hardware i fremtiden, noen som vet noen linker om dette? eller er det bare på *amøbe* stadiet hvor de 12v griller ting&tang i et reagensrør?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-14 23:59, Kane skrev:

Det burde finnes en lov om at alle usedvanlig raske datamaskiner burde testes med nyeste versjon av 3dmark. Denne maskina hadde nok blitt ferdig med den på under 3 minutter =)

Neppe, siden servere typisk ikke kommer med særlig kraftige grafikkort :wink:

Apples Xserve kan riktignok konfigureres med Radeon 8500, men det er likevel et steg opp til GF4 Ti4600-nivå.

Lenke til kommentar

Quote:

Hehe, må bare få folk til å åpne øyene for alternativer :smile:

Det er så ufattelig mye PC reklame vi blir BOMBARDERT med så..

jeg er enig, laget derfor SI, innrømmer jeg rappet _alt_ fra den Mac siden du postet...ble inspirert

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-14 23:49, JoKr skrev:

som sagt; imponert.

bare synd jeg ikke har den i min SI *sigh*

...men når vi først er inne på "fremtidsrettet" hw, har lest forskjellige steder (husker ikke kilde henvisning, sorry) at mange har tro på organisk (eller var det biologisk?) hardware i fremtiden, noen som vet noen linker om dette? eller er det bare på *amøbe* stadiet hvor de 12v griller ting&tang i et reagensrør?

Jeg ser litt for mye Discovery samt pløyer igjennom noen Illustrert Vitenskap så jeg har hørt om dette også. Det ble beskrevet såkalte "biologiske" maskiner som brukte DNA til å regne ut store datamengder. Selv om bare en utregning kunne ta 2 uker så kunne disse maskinene fullføre et EXTREMT antall utregninger samtidig. Dette gjorde at sammenlignet med dagens supermaskiner (som regner en utregning på et halvt nanosekund, men kan bare regne EN om gangen) så ble disse biologiske maskinene utrolige raske i forhold.

Det sier seg selv at disse bare var beregnet for store vitenskapelige utregninger og har nok ikke mye å gjøre på skrivebordet ditt :smile:)

Lenke til kommentar

Fy ****, dritstilig. Kjekt at de viderefører designet til TiBooken. Jeg vil ha...

Fin signatur forresten, JoKr! :smile:

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: C. Alshus på 2002-05-15 10:14 ]</font>

[ Denne Melding var redigert av: C. Alshus på 2002-05-15 10:17 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...