kaarejohan85 Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Jeg hadde et problem med min k700 med at når batteriindikatoren min viste fullt, så slo den seg av. Antageligvis pga. at batteriet var tomt. Jeg kjøpte meg DSS-25, og prøvde å oppdatere. Det gikk bra, men jeg har fortsatt det samme problemet. Den bare slår seg av selv med nyladet batteri. Da jeg kikker på logfilen som ligger i C:\Programfiler\Sony Ericsson\Update Service\log\mySEUSlog.txt' finner jeg følgende linje: 22.42.56:796 79 Error Didn't get ack for shutdown of loader (by) homeflash.msconnector.nb. Så spørsmålet er: Er det noen som har oppdatert telefonen via Update Service som har fått den samme linja i logfila si? Har prøvd flere ganger med samme resultat Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Ja, står samme linje i min logfila mi, har lagt ved logfila her så kan du sammenligne selv. EDIT: Fjernet vedlegget siden det står s.nummer i fila. Endret 5. oktober 2004 av klorin Lenke til kommentar
kaarejohan85 Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 Er det noen som har oppdatert fra nyere versjon enn R2A041 som kan legge ved logfila. Det ser ut som min oppdatering stopper på 63% for så å hoppe til 91% Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå