MrLee Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 jepp og vi (iallefall jeg respekterer ditt valg) så lenge det valget ikke er IE men jeg liker FF iallefall, først og fremst p.g.a. funksjoner, sikkerhet, og det faktum at det er totalt gratis, open source prosjekt... at noen fritidsfolk kan lage noe så profft burde gi firma som MS ett spark i rumpa... Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 OT: Liker mail klienten til Opera samt at mindre sider ser "ræva" ut en med FF. Liker ikke måten Opera oppfører seg på Forumet (IB gen). FF (og Opera) må ha mange plugins noe som gjør at de ikke blir like "allemanseie" som IE Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Jeg spør dere alle Er det en statusbar som er lik til FF som til Mozilla Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 får å åpne ny tab har man alltid bare trengt ctrl + t ... Lenke til kommentar
tommyp Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 fant denne i dag, vet ikke om du har fått ordnet det http://www.extensionsmirror.nl/index.php?s...8&hl=status+bar Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 "Et lite spørsmål til, hvordan får man Firefox til å default åpne "åpne-i-nytt-vindu" linker i en tab istedenfor i et nytt vindu? " Tabbrowser Preferences 0.6.5 extention er den eneste som fungerer skikkelig slik jeg vil det iallefall...knot litt med instillinger der, og jeg kan NESTEN love deg at det blir bra En lurere måte å tvinge alle linker som i utgangspunktet til å åpnes i nytt vindu, er å gå til about:config (ved å taste dette i adresselinja) finne browser.tabs.showSingleWindowModePrefs, og endre denne til true ved å dobbeltklikke på den. Dermed får du flere innstillinger under Tools -> Options -> Advanced -> Tabbed browsing. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Hvor kan du få lastet ned sånne såkalte extensions? Noen å anbefale? Forklaring på det de gjør?Er litt misførnøy med nedlastning progr i FF, kan ikke velge hvor en vil legge d, bare en default plass.. Noen instillinger eller noe jeg kan gjøre med det? https://addons.update.mozilla.org/extension...ication=firefox 2. Preferences -> Downloads -> Ask me where to save every file Endret 7. januar 2005 av Gimper Lenke til kommentar
Saruronny Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Hvor kan du få lastet ned sånne såkalte extensions? Noen å anbefale? Forklaring på det de gjør?Er litt misførnøy med nedlastning progr i FF, kan ikke velge hvor en vil legge d, bare en default plass.. Noen instillinger eller noe jeg kan gjøre med det? Du kan jo bare høyreklikke og velge "save target as" (det er ikke ordrett slik det står, men det er nesten det samme. Jeg får ikke sjekket akkurat nå fordi jeg sitter ikke på min egen maskin). Eller du kan gjøre som de andre sier: velg en standard nedlastingsmappe hvor alt legger seg. Lenke til kommentar
Saruronny Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 FF (og Opera) må ha mange plugins noe som gjør at de ikke blir like "allemanseie" som IE Må de det? Jeg har aldri installert noen plugins hverken til opera eller firefox, og allikevel synes jeg at jeg kan gjøre mye mer enn jeg kan med IE. Hva er det da IE kan gjøre som ikke firefox eller opera kan "out of the box"? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Tenker på flash etc., samt måtend et er kjipt å bruke på dvi forum... Men for all det; heller en "ribbet FF" enn IE Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Tenker på flash etc., samt måtend et er kjipt å bruke på dvi forum... For å installere f.eks. Flash er det jo bare å klikke "installer flash" i Firefox-vinduet når du er på en flash-side. Ikke noe vanskelig i det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå