Simon Zimmermann Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) I min ellers nokså kjedelige arbeidsløse hverdag gjorde jeg idag noe morsomt; lekte litt i Photoshop. Her er resultatet: Labor Art II Hva synes du? Reg. You Know ... Endret 6. oktober 2004 av Waldmeister Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Orker du å forklare meg hvordan du fikk fram det hele? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hva skjedde med det første bildet? Ser ut som om han har brukt, masse brushes og litt overlay Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Orker ikke å forklare steg-for-steg hvordan jeg lagde det bilde, men jeg kan forklare prinsippet som er veldig enkelt. Steg I Mitt bilde består av 4 forskjellige bilder som ligger oppå hverandre. Det nederste bilde er det man ser tydeligst; bildet med benken. Over dette ligger det 3 til bilder med Blend Mode: soft Light. Soft Light gjør at at man kan se gjennom bildene, og de virker som en form for teksturer. Steg II Finn eller lag en del Photoshop grunge pensler og bruk disse til å viske ut bilde. Ødelegg bilde på alle mulige måter, eksperimenter og ha det gøy. Pensler Tutorials Grunge+Tutorial søk på google PS. Dette er det andre Grunge bilde jeg noensinne har lagd så jeg er ingen ekspert, og det finnes sikker tusen andre bedre metoder å bruke. Det er egentlig bare å prøve seg frem. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Hva skjedde med det første bildet?Ser ut som om han har brukt, masse brushes og litt overlay Jeg byttet det ut. Jeg synes ikke det ble så pent. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Var bra det der. Skulle nok tatt meg en runde med Photoshop selv snart, friske opp og lære mer. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Var bra det der.Skulle nok tatt meg en runde med Photoshop selv snart, friske opp og lære mer. Akkurat det jeg holder på med. Det begynte å bli flere måneder siden før jeg lagde det bilde her. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Lekkert! Er du inspireert av Diane Fenster? Hun er forresten 1 av 12 personer i Photoshop Hall of Fame Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Veldig bra Lignet også litt på Diane Fenster ja. (Ikke at det gjør noe) Du er heldig som har tid til å lage noe, jeg har ikke tid til å sette meg ned for PC'en før på kvelden jeg Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Er du inspireert av Diane Fenster? Hmm... nei, har aldri hørt om henne, men det var ganske morsomt det hun har lagd. En fin blanding av surrelisme og photoshop. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Bildet var egentlig slik som jeg liker dem, men jeg syns egentlig det ble for "overgjort".. alt for mye grums og rusk. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Bildet var egentlig slik som jeg liker dem, men jeg syns egentlig det ble for "overgjort".. alt for mye grums og rusk. Kan godt si meg enig i det, og siden jeg nå vet om Diane Fenster så kan jeg jo la meg inspirere av henne og gjøre mine neste bilder renere. Endret 6. oktober 2004 av Waldmeister Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Likte du Diane Fenster, anbefaler jeg å ta en titt på www.dreamline.nu. Mye greier som Dave McKean har laget. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Likte du Diane Fenster, anbefaler jeg å ta en titt på www.dreamline.nu. Mye greier som Dave McKean har laget. Her var det mye genialt. Takk for tipset, psilocybe. Skulle gjerne sett større versjoner av noen bilder, though. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Tok noen deler av bildet ditt her. Klarer ikke å få til de strekene som gjør at bildet ser sånn gammel ut. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Tok noen deler av bildet ditt her. Bilde Klarer ikke å få til de strekene som gjør at bildet ser sånn gammel ut. Det var jo kjempe tøft. Mye renere og finere enn mitt! For å få den derre typiske grunge effekten så er det bare å laste ned eller lage en del pensler og leke med de! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå