tbend Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Har viftestyring og har flere vifter enn jeg har kontrollere til dem, så da tenkte jeg å mekke litt slik at jeg fikk 3-4 vifter på en kontakt og alt ble styrt av den! Seff går det, men vil noen komponenter sprenges elns. ? Takker for svar! Hver kanal har egen temperaturføler og egen spenningsregulator (7-12V, max. 1A) med 3-pins kontakt for tilkobling av vifte. Endret 5. oktober 2004 av tbend Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Det funker fint hos meg... Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Du må sjå i spesifikasjonane på viftestyringen. Det står somregel mast last på viftekanalane. Og så ser du kor masse viften bruker. Men det skal funke fint viss det ikkje er snakk om mange vifter. Ole-Johan Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 2-3 vifter kan du kjøre, men aller helst ikke flere. og da er det ikke snakk om Delta eller noe tilnærmet. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Er jo bare å se på viftene om strømtrekket er opgitt. Er det det så er det bare å legge sammen strømtrekket på alle viftene og se om det blir større enn kanalen på viftestyringa klarer å gi. (Strøm er oppgitt i A (ampére)) Lenke til kommentar
tbend Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 Jepp, styringen klarer 1 ampere @ 12v per kanal. Har ei 12*12cm vifte å dær står det at den bruker 0,13A eller var det W.... MEn ka jo fordele det litt utover alle portene! Lenke til kommentar
pæren Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Burde jo funke helt fint da... Har foresten gjort det samme selv og det går flatt jern, ingen problemer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå