Fjelldal83 Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Hei Jeg er ute etter enten den beste codec'en eller den beste divxspilleren... Noen som vet? Lenke til kommentar
insider Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Codec: SLD codec pack + en xvid codec (trengs for noen filmer) Spiller: Winamp tar det aller meste og synes denne er best Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 Grunnen til jeg spør er at jeg plages med å spille noen filmer. Jeg får spillt dem, men problemet er at bildet går hakkete(nykker på en rar måte). Kan dette være feil med filmene eller er det en spesiell codec som må til ? Har installert SLD codec 1,5 Problemet er der fortsatt Lenke til kommentar
insider Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 ah du må had en nyeste xvid codecen. hadde samme problem selv til jeg instalerte den Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 Har du noen tips om hvilken xvid codec jeg bør laste ned? Er ganske grønn på akkurat dette Lenke til kommentar
Lch Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Grunnen til jeg spør er at jeg plages med å spille noen filmer. Jeg får spillt dem, men problemet er at bildet går hakkete(nykker på en rar måte). Kan dette være feil med filmene eller er det en spesiell codec som må til ? Ingen feil, de er nok bare enkodet med en nyere versjon av XviD med packed bitstream. Nettopp derfor er kodekpakker noe drit. Du kan bruke ffdshow eller den nyeste XviD-dekoderen, begge to dekoder DivX og XviD, men ffdshow har bedre kompatibilitet. http://athos.leffe.dnsalias.com/ffdshow-20040718.exe http://www.roeder.goe.net/~koepi/xvid.shtml (klikk på linken under Latest binary). Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 kopeis xvid er den beste Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 Nå hakker ikke filmen lengre, men nå funker ikke lyden, hehe. Hva kan være galt? Lenke til kommentar
insider Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) her har du min xvid codec Denne fungerer yppelig hos meg Prøv å uninstalere alle og instalere SLD + denne Si fra om det fungerer XviD_Install.zip Endret 5. oktober 2004 av insider Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 Det funket som bare det! Tusen hjertelig takk Lenke til kommentar
Lch Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Nå hakker ikke filmen lengre, men nå funker ikke lyden, hehe. Hva kan være galt? ac-3-filter fikser vanligvis lydproblemer. insider: Den installeren der er høngammal ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå