Splitter Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Er det mulig å forhåndsbestille collectors utgaven av Half Life allerede nå? Hvor kan jeg i tilfelle gjøre det? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Har så langt bare sett forhåndsbestilling fra utlandet når det gjelder denne pakken. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Hva var det de forkjellige pakkenene inneholdt? De var tre av dem ikke sant?..... gidder noen ta en oppsumering? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Retail Boxes Standard Edition — includes HL2 and CS:Source. Ships on six CDs, in one of three box-art packages (Gordon, Alyx or the G-Man), Collector's Edition — includes Half-Life 2, Counter-Strike: Source, Half-Life 1: Source, a Half-Life 2 T-shirtand a Prima book sampler. Ships on a single DVD. Steam Packages Bronze — HL2* and CS:Source. Silver — HL2*, Counter-Strike: Source, Half-Life 1: Source*, Day of Defeat: Source*, Valve's back catalog currently available on Steam. Gold — HL2*, Counter-Strike: Source, Half-Life 1: Source*, Day of Defeat: Source*, Valve's back catalog currently available on Steam, Complete Strategy Guide from Prima Games, 3 different Half-Life 2 posters, Half-Life 2 hat, Half-Life 2 postcard, Half-Life 2 stickers, Half-Life 2 Soundtrack CD, Chance to win a trip to Valve! (1 trip offered for every 5000 Gold packages purchased). Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 Noen som vet om collectors utgaven kommer til Norge? Er det forresten mulig å laste ned Half Life 1: Source selv om en bare kjøper standard versonen av Half Life 2? Har virkelig lyst til å spille Half Life 1 igjen med Source grafikk! Lenke til kommentar
hhhhhhhh Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Retail Boxes Standard Edition — includes HL2 and CS:Source. Ships on six CDs, in one of three box-art packages (Gordon, Alyx or the G-Man), Collector's Edition — includes Half-Life 2, Counter-Strike: Source, Half-Life 1: Source, a Half-Life 2 T-shirtand a Prima book sampler. Ships on a single DVD. Steam Packages Bronze — HL2* and CS:Source. Silver — HL2*, Counter-Strike: Source, Half-Life 1: Source*, Day of Defeat: Source*, Valve's back catalog currently available on Steam. Gold — HL2*, Counter-Strike: Source, Half-Life 1: Source*, Day of Defeat: Source*, Valve's back catalog currently available on Steam, Complete Strategy Guide from Prima Games, 3 different Half-Life 2 posters, Half-Life 2 hat, Half-Life 2 postcard, Half-Life 2 stickers, Half-Life 2 Soundtrack CD, Chance to win a trip to Valve! (1 trip offered for every 5000 Gold packages purchased). Er du sikker at det ikke er dod med når man kjøper retail? Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Collector's Edition — includes Half-Life 2, Counter-Strike: Source, Half-Life 1: Source, a Half-Life 2 T-shirtand a Prima book sampler. Ships on a single DVD. Vel, da blir det denne på meg føler jeg må ha med HL1: source også. Lurer bare på: -Hvilke nettbutikker tar inn collector's Edition pakken? -Hvor mye dyrere blir den enn Standard Editionen? -Og hvordan ser en forskjell på pakkene utsendemessig? Den rimligeste prisen på HL2 jeg har funne så langt, men dette er vel Standard Edition. http://www.gamezone.no/index.php?main_page...oducts_id=10020 435,- med frakt (trolig Standard Edition) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Noen rykter går nå ut på at UK versjonen av HL2 kommer som DVD. Noen mer utdypende enn det vet jeg ikke. Mulig det blir noe i retning av Far Cry lanseringen. Vi får iallefall håpe. - Vil tro at alle nettbutikker har begge versjonene tilgjengelig - Prisen blir vel noen hundrelapper dyrere, kanskje i retning av 600? - Standard Ed. kommer i 3 forskjellige pakker, Gordon, Alyx og G-man motiv. Collectors Ed. er noe større og har bilder av alle de karakterene på "coveret". Collectors Edition Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Retail Boxes Standard Edition — includes HL2 and CS:Source. Ships on six CDs, in one of three box-art packages (Gordon, Alyx or the G-Man), Collector's Edition — includes Half-Life 2, Counter-Strike: Source, Half-Life 1: Source, a Half-Life 2 T-shirtand a Prima book sampler. Ships on a single DVD. Steam Packages Bronze — HL2* and CS:Source. Silver — HL2*, Counter-Strike: Source, Half-Life 1: Source*, Day of Defeat: Source*, Valve's back catalog currently available on Steam. Gold — HL2*, Counter-Strike: Source, Half-Life 1: Source*, Day of Defeat: Source*, Valve's back catalog currently available on Steam, Complete Strategy Guide from Prima Games, 3 different Half-Life 2 posters, Half-Life 2 hat, Half-Life 2 postcard, Half-Life 2 stickers, Half-Life 2 Soundtrack CD, Chance to win a trip to Valve! (1 trip offered for every 5000 Gold packages purchased). Er du sikker at det ikke er dod med når man kjøper retail? Ganske sikker. Har aldri hørt snakk om det, dessuten er lista hentet ned fra sikkre kilder. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 bestshop.no selger hl2 for 359 inkl frakt tror jeg. Jeey HL2 kommer kanskje på dvd istedefor 6 cdr :D Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Er ikke oppdatert på HL spillene for tiden, men når dere skriver Half Life 1 Source: - Er det Half Life 1 i oppusset versjon? Kanskje et dumt spørsmål, men jeg aner rett og slett ikke Lenke til kommentar
smetho Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 CurSe: Jepp, riktig Finnes ingen dumme spørsmål, bare dumme svar! (hater den setning da da det finnes utallige dumme spørsmål. Har hørt mange av dem!!). Ditt var derimot ikke dumt, hehe Uff, på tide å lalle kassa! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Er ikke oppdatert på HL spillene for tiden, men når dere skriver Half Life 1 Source:- Er det Half Life 1 i oppusset versjon? Kanskje et dumt spørsmål, men jeg aner rett og slett ikke Det stemmer. Men ikke like stor oppussing som CS Source... Og ryktet om at det kommer DVD versjon av HL2 til UK er bekreftet. Men ikke noen bekreftelse på resten av Europa. The good people over at Halflife2.net got an update from one of their sources, confirming a standard DVD edition for the UK. This means people from the UK will not be able to buy Half-Life 2 in a CD format but whether this will apply in the rest of Europe hasn't been confirmed yet. Endret 5. oktober 2004 av TCi Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Genialt, en ny oppusset versjon av Half-life. Må skaffe den collectors utgaven, og siden jeg aldri har runnet HL før, så kan jeg også starte med 1'ern også spille 2'ern etterpå. Klarer knapt vente lenger. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) jeg har ikke klart å vente siden 15 mars 03' (el når det var vi først fikk vite om HL2.. ) satt på skolen og så alle filmene.. det som er bra er at nå tyder alt på at vi snart faktisk har det.. :D Endret 5. oktober 2004 av 2mass Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Så sinnsykt rått at HL1 kommer i oppusset versjon. Ble skikkelig glad når jeg leste det Blir jo dobbelt så mye moro med et nytt HL1 og HL2 Hurra! Lenke til kommentar
knutby Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 hl1:s med Suprise mod ragdoll motoren skal nok få kjørt seg da:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå