Saviola16 Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Xp "stjeler" jo 20% av båndbredden. Det skal jo gå ann å stile ned, men jeg husker ikke hvor jeg gjør det.. Noen som kan forklare? Lenke til kommentar
CIder Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Hmmm,dette visste jeg ikke om.Noen som vet om det gir noe merkbar effekt?? Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Vel, jeg kjører XPpro, har ADSL fra NGT (Bravo), har ikke tuklet med mine innstillinger, abn. 640k ned laster 740k ned ... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Quote: Den 2002-05-15 00:00, CIder skrev:Hmmm,dette visste jeg ikke om.Noen som vet om det gir noe merkbar effekt?? var inne på den siden borre la ut for å les litt,men d var ikke på,d sto på (ikke aktivert)Kjetil Lenke til kommentar
CIder Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Ja,men som jeg kunne forstå,så skulle den stå på "ikke-aktivert" før tweaking.Altså så var den (ifølge siden borre kom med) som default satt til 20%.Så kunne du gå inn å sette den som "aktivert" og til 1%. Vet ikke om det ble noe bedre da..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå