Sgt.Death Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Mulig jeg ikke er på nett i denne saken men jeg spør allikevel. Jeg har en Toshiba Satellite Pro 420CDT, jeg har gått til anskaffelse av en trådløs bundle fra d-link. Jeg klarer derimot ikke å få kortet til å virke i denne gamle maskinen. Er det fordi den er for gammel? Har lastet ned siste oppgraderte bios, og ellers gjort alt som står i install guiden men kortet er bare dødt. Noen som kan hjelpe meg?? Da blir jeg veldig glad:) Lenke til kommentar
luro Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Heisann! Hvor idiot går det an å bli da? Det treskeverket du sitter og hamrer løs på er jo en oldtidsmaskin, har den regnekuler der hvor tallene på keyboardet skal være? Nei, denne maskinen er det rett og slett ikke meningen å bruke, hiv den i peisen der den ihvertfall gir litt nytte for seg. Mvh Luro Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Hm. Første post, og det inneholder personhets.. det lover jo godt. To ukers ferie innviglet. Som Beatles så fint sa det; Hello, goodbye. Endret 8. oktober 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
qwert Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg har en Toshiba Satellite Pro 420CDT, jeg har gått til anskaffelse av en trådløs bundle fra d-link. Jeg klarer derimot ikke å få kortet til å virke i denne gamle maskinen. Er det fordi den er for gammel? Har lastet ned siste oppgraderte bios, og ellers gjort alt som står i install guiden men kortet er bare dødt. Toshibaen din støtter bare 16bits 5V PC-Card (PCMCIA), mens nettverkskortet er basert på den nyere 32bits CardBus-standarden som bruker 3.3V. Disse vil nok ikke virke sammen. Beklager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå