Gå til innhold

Teste de ti billigste 17" lcd'ene på markedet.

Anbefalte innlegg

Vet ikke om det er foreslått, men kunne det ikke vært lurt å teste feks de ti billigste (absolutt billigste) lcd'ene på ute nå? kanskje en stor roundup. Jeg kunne i hvertfall ha tenkt meg flere av de billigste skjermene til en server eller en arbeidsstasjon. Vet at feks komplett også leverer ctx skjermer med sine maskiner, er dette for å spare penger, eller funker skjermene ok? Slike ting..

Noen i Hw som har formeninger om dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jepp.. gjerne tester av litt billigere LCD skjermer..

er jo ikke alle som gidder å kjøpe skjermer i mellom klassen eller topp klassen..

blir jo det samme som med skjermkort.. alt etter bruk, og ikke alle som trenger skjermer i middel klassen..

Njaaa, blir jo ikke _akkurat_ det samme som med skjermkort. Da får man i hvertfall en pekepinne på hvordan ytelsen er av mhz og diverse. Det får man jo ikke av specs til lcd skjermene.

Feks denne, men 16ms respons tid og fint utseende. Men får man virkelig en god skjerm for 2,5k...

Lenke til kommentar

Vel, katta er ute av sekken nå, så jeg kan vel like greit innrømme at jeg sitter med tre av de rimeligste 17-tommerne på skrivebordet her, og venter på fire-fem til.

Dette prosjektet skulle egentlig være superhemmelig, men du ødela alt ved å komme med denne forespørslen :) Og det dagen etter at jeg mottok de første skjermene. Må si at du har de telepatiske evnene i orden :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...