potetskrell Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Vet ikke om det er foreslått, men kunne det ikke vært lurt å teste feks de ti billigste (absolutt billigste) lcd'ene på ute nå? kanskje en stor roundup. Jeg kunne i hvertfall ha tenkt meg flere av de billigste skjermene til en server eller en arbeidsstasjon. Vet at feks komplett også leverer ctx skjermer med sine maskiner, er dette for å spare penger, eller funker skjermene ok? Slike ting.. Noen i Hw som har formeninger om dette? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 jepp.. gjerne tester av litt billigere LCD skjermer.. er jo ikke alle som gidder å kjøpe skjermer i mellom klassen eller topp klassen.. blir jo det samme som med skjermkort.. alt etter bruk, og ikke alle som trenger skjermer i middel klassen.. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 jepp.. gjerne tester av litt billigere LCD skjermer.. er jo ikke alle som gidder å kjøpe skjermer i mellom klassen eller topp klassen.. blir jo det samme som med skjermkort.. alt etter bruk, og ikke alle som trenger skjermer i middel klassen.. Njaaa, blir jo ikke _akkurat_ det samme som med skjermkort. Da får man i hvertfall en pekepinne på hvordan ytelsen er av mhz og diverse. Det får man jo ikke av specs til lcd skjermene. Feks denne, men 16ms respons tid og fint utseende. Men får man virkelig en god skjerm for 2,5k... Lenke til kommentar
mr_sjur Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Kune vært greit, men de har allerede en roundup på lcd-skjermer ute da.. Synes det blir litt mye fokus på skjermer her jeg og mindre fokus på komponenter inn i maskinen.. Atlså: HARDWARE! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Vi kommer til å kjøre en ny Den store LCD testen del 1, 2 og 3. Dette blir gjort i Jula. Jeg kommer med en ny HTPC artikkel 1,2 og 3 + en stortest av NEC's nye 70 serie. Etter dette ønsker jeg alle godt nytt år. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Supert Dahle, du er definitiv et stort løft for hardware.no! Lenke til kommentar
terjeklem Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Ingardj: For en kjapp oversikt over den skjermen du henviser til, sjekk denne linken: http://www.pcmag.com/article2/0,1759,1634146,00.asp Terje Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Vel, katta er ute av sekken nå, så jeg kan vel like greit innrømme at jeg sitter med tre av de rimeligste 17-tommerne på skrivebordet her, og venter på fire-fem til. Dette prosjektet skulle egentlig være superhemmelig, men du ødela alt ved å komme med denne forespørslen Og det dagen etter at jeg mottok de første skjermene. Må si at du har de telepatiske evnene i orden Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 he he, jeg har mine apatiske evner i orden. For dette har gått meg hus forbi Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 he he, jeg har mine apatiske evner i orden. For dette har gått meg hus forbi Fordi det var strengt hemmelig. Kun redaktører som visste det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå