pc.expert.....wannabe Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 det er enkelt og kort: Det går ikke an å gå innpå code view..hva må jeg gjøre for å fikse dette? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Kan du utdype litt? Ellers er vel denne feilpostet. Lenke til kommentar
pc.expert.....wannabe Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 det trengs vel ikke å utdype det no videre! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Hvilke filtyper har du problemer med? Lenke til kommentar
N* Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 en kamerat hadde det samme problemet. men han kom ikke inn på design-wiew. det kan kansje ha noe med det du velger på starten når du innstalerer det. det går sikkert an å endre på under "options" eller noe. Lenke til kommentar
pc.expert.....wannabe Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 jo det er det sikkert men jeg vet liksom ikke hva Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 en kamerat hadde det samme problemet. men han kom ikke inn på design-wiew.det kan kansje ha noe med det du velger på starten når du innstalerer det. det går sikkert an å endre på under "options" eller noe. Hvis du åpner en css fil, så kan du ikke gå inn på design view.. Må jo vite hva han skal åpne først da.. Lenke til kommentar
pc.expert.....wannabe Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Det funker ikke med noen Endret 5. oktober 2004 av pc.expert.....wannabe Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Får du noe feilmelding? Har du prøvd å reinstallere? Lenke til kommentar
pc.expert.....wannabe Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 ingen feilmelding å ja jeg har prøvd å reinstalere..jeg har fikset det en gang før men husker ikke hvordan jeg gjorde det! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 ingen feilmelding å ja jeg har prøvd å reinstalere..jeg har fikset det en gang før men husker ikke hvordan jeg gjorde det! Da er det feil med installasjonsfila, eller så gjør du noe rart i det dw blir innstallert... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Eventuelt er det noe galt med konfigurasjonsfilene. Fjerna du alt sånt når du avinstallerte? Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Og det er Dreamweaver han har innstalert? Er det f.eks Macromedia Homesite (veldig lik DW) så finnes det ingen Design View. Er meny View -> Design borte? Lenke til kommentar
pc.expert.....wannabe Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 macromedia dreamweaver 4 Lenke til kommentar
lugah Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 var samme med meg en gang, jeg la bare inn en eldre versjon av dreeamweaver, gadd ikke kåle emr med det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå