Gå til innhold

Beste spillmusikk?

Anbefalte innlegg

Sitter her og hører musikk fra Unreal, nesten med tårer i øynene..snufs..

Har dere noen favoritter, folkens?

Jeg vet det er vanskelig å velge, synes nesten det er umulig selv, men Age of Wonders, Heroes (alle), Deus Ex og selvfølgelig Unreal inneholder mye bra musikk :smile: Videre kan jo nevnes musikk av Jeremy Soule (Baldur's Gate m.m) og noe av musikken i Ultima... Kan sikkert nevne et snes til, pluss to dusin jeg har glemt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-05-14 23:10, zuperMensch skrev:

Sitter her og hører musikk fra Unreal, nesten med tårer i øynene..snufs..

Har dere noen favoritter, folkens?

Jeg vet det er vanskelig å velge, synes nesten det er umulig selv, men Age of Wonders, Heroes (alle), Deus Ex og selvfølgelig Unreal inneholder mye bra musikk :smile: Videre kan jo nevnes musikk av Jeremy Soule (Baldur's Gate m.m) og noe av musikken i Ultima... Kan sikkert nevne et snes til, pluss to dusin jeg har glemt.

Tenker du på hvordan musikken fungerer i spillet, hvordan den er å høre på stereoen og spillmusikk som er blitt utgitt på CD vil det telle selv om den er mixet/redigert?

f.eks Half-life sin musikk er nydelig i spillet, men stapp CDen i stereoanlegget og den er ikke like bra lengre...

Lenke til kommentar

Den 2002-05-15 18:48, Anders Leipsland skrev:

Quote:

Tenker du på hvordan musikken fungerer i spillet, hvordan den er å høre på stereoen og spillmusikk som er blitt utgitt på CD vil det telle selv om den er mixet/redigert?

f.eks Half-life sin musikk er nydelig i spillet, men stapp CDen i stereoanlegget og den er ikke like bra lengre...

Tenkte mest på hvordan musikken er å lytte til på stereoen. Er enig i at HL høres fælt ut som mp3...

Lenke til kommentar

HL musikken var rå..

Alien VS Predator hadde ganske FET musikk...vi spillte rollespill til den CD'en for stund tilbake...grøss så skummelt...HL musikk brukt til samme formål...konge

musikken i originale C&C...kanskje ikke på top når det gjelder lyd kvalitet, men fy F så den rokka :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Mr.Hassan skrev (2002-05-16 15:05):

Hei Sirhartge!

Seff. tenkte feil..

Men,amiga og c64 musikk er kult å høre på..

Imponerande kva dei fekk ut av lydkortet på "den tida"...

Om det var meininga at Great Giana Sisters var for Amiga, tar du nok feil! Det var vel originalt til C64... :smile: Og musikken er genial...

mvh.,

Vegard

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...