Joachim_F Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Den polske spillutgiveren CD Projekt har kunngjort at de vil gi ut tre Microsoft-spill, inkludert Age of Empires 3, i Polen. Les artikkelen her Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Wow, oppfølgeren til ett av de beste strategi spillene noensinne... very nice ^^ Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Enig, foretrekker ingen strategispill fremfor Age of Empires. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Fikk nesten lyst til å ta frem igen AoE2 jeg. Dette høres bra ut. Håper det kommer neste år da, til vinteren eller noe. Slik at jeg har noe å glede meg til når jeg sitter inne og fryser Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Vi har da AoM serien Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Vi har da AoM serien det er ikke det samme. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Gledelig nyheter... En av tidenes beste strategispill får enda en oppfølger Blir spennende å se hva de kan stille opp mot Rome TW. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 håper det går litt tilbake til den gamle spillmåten da. Altså mindre magi og slik. Mer bygging, detaljer og slik. Lenke til kommentar
Subedei Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Gledelig nyheter... En av tidenes beste strategispill får enda en oppfølger Blir spennende å se hva de kan stille opp mot Rome TW. Kjenner jeg Ensemble Studios rett har nok ikke Rome TW noe å stille opp med. Ensemble ligger alltid et skritt foran konkurrentene. Lenke til kommentar
Azaykon Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Spiller for tiden Age of Empires 2 og må si at oppfølgeren gleder jeg meg STORT til Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 WOHO! gleder meg allerede til AoE3 AoM falt ikke i like god jord som AoE-serien, så dette er gledlige nyheter. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Kult! Jeg skal finne frem toeren og installere på min bærbare. lenge siden jeg spilte det nå. En absolutt favoritt. Håper 3'ern er mer av det samme, bare bedre selvsagt. Geir Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 håper det går litt tilbake til den gamle spillmåten da. Altså mindre magi og slik. Mer bygging, detaljer og slik. De ødelegger alt viss de tar for mye magi med! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg