anon12234 Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) hører du sier at kortet går som en kule, men hvor fort?, hvor langt klarte du å klokke gpu før, og hvor mye klarer du nå?. 300 på gpu med den kjøleren ekke spes bra, en kompis av meg klarer 312 stabilt med stock.... Endret 24. oktober 2004 av Henrik2k Lenke til kommentar
notnA Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Har kjørt på 323mhz.. Husker ikke hvor mye jeg klokka før, men poenget var å få vekk den ekle viftelyden mange skjermkort har... Har ikke kjøleribber på minnet, så det er ikke klokket noe særligt Kortet er btw agp 4x Lenke til kommentar
sondrei Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 det såg konge ut. vurderer å gjøre det samme. men blir det effektivt når viften står så langt fra kjøleribben? eller er dette bare sinnsykt positivt? ny på forumet lol er det mulig å sitte en kjøleribbe på hele kabinettet for bedre kjøling, eller er dette bare noe tull? Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 det såg konge ut. vurderer å gjøre det samme. men blir det effektivt når viften står så langt fra kjøleribben? eller er dette bare sinnsykt positivt? ny på forumet lol er det mulig å sitte en kjøleribbe på hele kabinettet for bedre kjøling, eller er dette bare noe tull? hvis du mener at hele kabinettet skal være en kjøleribbe, så ja det går an. zalman har allerede et kabinett som ikke trenger en eneste vifte. Lenke til kommentar
notnA Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 det såg konge ut. vurderer å gjøre det samme. men blir det effektivt når viften står så langt fra kjøleribben? eller er dette bare sinnsykt positivt? ny på forumet lol er det mulig å sitte en kjøleribbe på hele kabinettet for bedre kjøling, eller er dette bare noe tull? hvis du mener at hele kabinettet skal være en kjøleribbe, så ja det går an. zalman har allerede et kabinett som ikke trenger en eneste vifte. http://www.zalman.co.kr/eng/product/view.asp?idx=64&code= Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 der har du skjønnheten ja Lenke til kommentar
Treat Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 på mitt kort ville strikkene ha smelta fort Lenke til kommentar
eniac Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 jeg prøvde og finne en liten ting som ikke var stripsa men det var visst helt umulig.... Lenke til kommentar
notnA Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 på mitt kort ville strikkene ha smelta fort Har strips nå da Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 trenger jo ikke bruke strikk.. kan jo bruke ståltråd Lenke til kommentar
notnA Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 trenger jo ikke bruke strikk.. kan jo bruke ståltråd Eller tanntråd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå