notnA Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Har nettopp mekket en GPU kjøler av en gammel CPU kjøler og en 120mm PAPST vifte (var evig lei bråken av den gamle). Fikk et problem med festing... Kom frem til at en masse gummistrikk burde holde (en stund i alle fall ). Endret 17. oktober 2004 av notnA Lenke til kommentar
Pels Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 LoL hva slags skjermkort har du og hvor høy er tempen `? Lenke til kommentar
notnA Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 GForce 4 4200 ti... Vet ikke tempen. Men koselunkent på kjøleribben etter 3dmark Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Har nettopp mekket en GPU kjøler av en gammel CPU kjøler og en 120mm PAPST vifte (var evig lei bråken av den gamle). Fikk et problem med festing... Kom frem til at en masse gummistrikk burde holde (en stund i alle fall ). jeg vurderer på og gjøre det samme er ganske lei skjermkort vifta selv men jeg har ingen Cpu Kjøler liggende da får satse på at skjermkortkjøleren kjøler godt Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Bruk heller strips til sånt. De kan "seriekobles", og fungerer utmerket til slikt bruk. Og, det bildet var helt elendig. 2048x1536 og over 600KB er totalt unødvendig, spesielt når thumbnailen er mer tydelig enn selve bildet. Lenke til kommentar
notnA Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 Prøvde med strips først. Men det var for lite plass til de i tillegg til at de ikke var bøyelige nok... Bildet fiksa Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 jeg vurderer på og gjøre det samme er ganske lei skjermkort vifta selv men jeg har ingen Cpu Kjøler liggende da får satse på at skjermkortkjøleren kjøler godt Det er bare å koble ut vifta vist du har god luft sikulering i kabinettet. Min stoppet helt plutselig her en dag og startet ikke igjen.. Jeg fryktet med en gang at det skulle gå rett vest, men neida. Funker ennå, og nå har det gått 3mnd uten vifte. Jeg spiller ikke mye da, bare litt NFSU, Collin McRae Rally 05, Driver 3. Ellers er det IRC og en _DEL_ film. (Dama er filmoman, elns) Lenke til kommentar
notnA Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Det er bare å koble ut vifta vist du har god luft sikulering i kabinettet.Min stoppet helt plutselig her en dag og startet ikke igjen.. Jeg fryktet med en gang at det skulle gå rett vest, men neida. Funker ennå, og nå har det gått 3mnd uten vifte. Jeg spiller ikke mye da, bare litt NFSU, Collin McRae Rally 05, Driver 3. Ellers er det IRC og en _DEL_ film. (Dama er filmoman, elns) Ehmm.. Hvilkert skjerkort har du da? Tipper det ikke funker å gjøre det samme på alle skjermkort... Lenke til kommentar
pæren Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Du har ikke vudert å gå til annskaffelse av en ny skjermkortkjøler? Hehe... Funker sikkert greit nå, men det er vel bare et tidsspørsmål før noe må gjøres? Lenke til kommentar
notnA Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Joda... Akkurat det med strikkene er vel ikke veldig holdbart Går og grubler litt på andre festemekanismer Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Joda... Akkurat det med strikkene er vel ikke veldig holdbart Går og grubler litt på andre festemekanismer tråd ? eller strips Lenke til kommentar
notnA Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Prøvde først med noen strips, som var for store (sidelengs)... Fikk tak i noen mindre strips og simsallabim* Slik ble det: Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Joda.. Går kortet lengre da? Lenke til kommentar
notnA Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Hehe.. ser fremdeles litt tvilsomt ut ja.. men kortet går som en kule :!: Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 haha... über nice ^^ men fra spøk og moro over på noe annet. ser ut som om det er fare for at noe på kjøleren skal komme borti resten av komponentene på kortet... dette kan være farlig siden da kortsluttes kortet... bare sett no elektroteip (som jeg kaller det) rundt komponentene for at det ikke skal bli kortsluttning... og btw: nice løsning Lenke til kommentar
notnA Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Såg litt på det. Kjøleribba er ikke i kontakt med noe annet enn GPUen. Er ikke så farlig uansett da.. Nytt skjermkort er jo ikke å forrakte Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Har gjort noe lignede selv, da festet jeg bare med en ledningbit... Lenke til kommentar
notnA Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Hvilket kort? Bruker du den uten vifte? Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Kult opplegg du har laget deg der! :!: Snadder Lenke til kommentar
notnA Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Kult opplegg du har laget deg der! :!: Snadder Takker Still going strong :!: Endret 24. oktober 2004 av notnA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå