Ksungam Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 da jeg i dag greide å velte et glass farris over tastaturet har jeg sett meg nødt til å kjøpe nytt, det ødelagte var et logitech internett navigator eller no sånt... jeg har ikke lyst på trådløst men noe lignende det jeg hadde, GJERNE det samme om det fortsatt selges, skal vel helst ikke være for dyrt heller, max 400 kroner noen forslag?? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 keytronic, ett eller annet gammelt Synes de er gode jeg, har to stk selv. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Du kan fortsatt få kjøpt det gammle, men er på vei ut nå... Komplett tok det vekk fra hyllen for ca. en månde siden. En ven av meg fikk noe av de siste for noen uker siden (bestilte fra en "ukjent" webshop")... Er veldig bra tastatur, men du kan som tidligere nevnt gå for et key-tronic eller det nye tastaturet fra Logitech (ny utgave av det du hadde), men det er ikke så "bra" - snyes jeg Lenke til kommentar
.V. Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Prøvd å demontere fullstendig, vaske alt, tørke lenge i et varm rom? Lenke til kommentar
NakedChef Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Kan få kjøpe mitt =P OT: For en maskin du må ha Dasse, 500 Ghz? hehe (2 Gb hd) Endret 5. oktober 2004 av NakedChef Lenke til kommentar
2peewee Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 jeg ville først føldt tipset om å rense hele tastaturet bare for å se om dt kommer til live igjen. viss ikke så kan du jo prøve Ortek OfficeMedia Elite Tastatur Sort (Norsk Versjon), PS2, Retail Har mange snarveier, godt å skrive på og funker bra til gaming. Viss du ønsker å bruke 345. Dette fant jeg på komplett, men du finner det sikkert billigere andre plasser Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) http://www.psdata.no/ps.asp?proddetail=96208 Ett igjen!! //Edit. Fiksa link! Endret 5. oktober 2004 av Leroy Lenke til kommentar
2peewee Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Leroy, ser ikke ka du har besetilt eg når eg går inn på den linken Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Leroy, ser ikke ka du har besetilt eg når eg går inn på den linken Beklager, feil link. Fiksa nå! Lenke til kommentar
2peewee Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 E ikkje et domt tastatur det. har ikke prøvd dt så masse, men virka heilt greit å skriva på Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 wohoo! fikk fiksa det, tok alt fra hverandre og tørka og satte sammen! men uansett takk til alle for seriøse forslag Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Hehe eg gjorde det samme som deg berre med 0,5 liter vaten. Eg la tasta turert på tørk leenge uten taster i, og brukte eit surt Compaq tastatur. Men det som eg sølte vaten i funker fint den dag i dag:-) Edit har kjøpt dette for eit år sida MPX Bare i den nye versjonen som eg ikkje finner på nette KONGE KONGE Endret 5. oktober 2004 av londoy Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Hehe eg gjorde det samme som deg berre med 0,5 liter vaten. Eg la tasta turert på tørk leenge uten taster i, og brukte eit surt Compaq tastatur. Men det som eg sølte vaten i funker fint den dag i dag:-) Edit har kjøpt dette for eit år sida MPX Bare i den nye versjonen som eg ikkje finner på nette KONGE KONGE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå