Gå til innhold

nytt gaming tastatur

Anbefalte innlegg

da jeg i dag greide å velte et glass farris over tastaturet har jeg sett meg nødt til å kjøpe nytt, det ødelagte var et logitech internett navigator eller no sånt... jeg har ikke lyst på trådløst men noe lignende det jeg hadde, GJERNE det samme om det fortsatt selges, skal vel helst ikke være for dyrt heller, max 400 kroner

noen forslag??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan fortsatt få kjøpt det gammle, men er på vei ut nå... Komplett tok det vekk fra hyllen for ca. en månde siden. En ven av meg fikk noe av de siste for noen uker siden (bestilte fra en "ukjent" webshop")...

Er veldig bra tastatur, men du kan som tidligere nevnt gå for et key-tronic eller det nye tastaturet fra Logitech (ny utgave av det du hadde), men det er ikke så "bra" - snyes jeg

Lenke til kommentar

Hehe eg gjorde det samme som deg berre med 0,5 liter vaten.

Eg la tasta turert på tørk leenge uten taster i, og brukte eit surt Compaq tastatur. Men det som eg sølte vaten i funker fint den dag i dag:-)

Edit har kjøpt dette for eit år sida MPX Bare i den nye versjonen som eg ikkje finner på nette

KONGE KONGE :love:

Endret av londoy
Lenke til kommentar
Hehe eg gjorde det samme som deg berre med 0,5 liter vaten.

Eg la tasta turert på tørk leenge uten taster i, og brukte eit surt Compaq tastatur. Men det som eg sølte vaten i funker fint den dag i dag:-)

Edit har kjøpt dette for eit år sida MPX Bare i den nye versjonen som eg ikkje finner på nette

KONGE KONGE :love:

:thumbup::D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...