Boralis Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Testen finner du HER Endret 5. oktober 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Sink Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Ser bra ut dette men, jeg mener å ha sett den testen her tidligere? Kanskje jeg så den på XS... Lenke til kommentar
type_o_negative Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Ser unektelig meget lovende ut...SOI ser ut til å funke greit! Lenke til kommentar
fantaboy Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 tør jeg spøøre hva som er forskjellen? Er begge til Socket 939? Er det de nye de selger i butikkene i dag? Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 tør jeg spøøre hva som er forskjellen? Er begge til Socket 939? Er det de nye de selger i butikkene i dag? Forskjellen er vel størrelsen på transistorene som er brukt (90nm på den nye, 130nm på den gamle). Ifølge den testen så betyr dette mindre varme ihvertfall. Ser ingen grunn til at begge ikke skulle være socket 939 Hva som blir solgt i butikkene i dag, vet jeg ikke. Men jeg tror mest på at de fortsatt selger 130nm-versjonen ennå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå