ace_ventuora Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Hei, Var nede på posten og hentet SE k500i nå. Så skulle jeg begynne å sette den sammen, men jeg skjønner ikke hvordan man tar av dekselet slik at jeg får i batteriet. I instruksjonsboka står det bare at du skal sette i SIM og batteri og ta på dekselet igjen, men ikke hvordan du tar det av... Noen som kan hjelpe? Edit: Nei, nå fikk mor det til Endret 5. oktober 2004 av ace_ventuora Lenke til kommentar
molna Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Du må bruke makt... og samtidig forsiktighet... Tåpelig løsning de har valgt. Bør ikke åpnes for ofte, da har det en tendens til å brekkes... skjedde i allefall på en av våre. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 Var redd det skulle knekke, så jeg får være forsiktig Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Ikke første gang SE har valgt en tåpelig batteridekselløsning. Men denne gangen faller i allfall ikke batteriet ut. Fant forresten ut at når man har batteridekslet av, kan man i bakkant feste håndleddsrem eller halsrem der. Altså man trer snora inn fra et hull på midten, under kontakten bak på telefonen, til den kommer inn i batterirommet. Det er av denne grunn at batteridekslet ikke går helt ned i bakkant når batteriet er på plass. Det skal nemlig være en liten glipe slik at snora kan komme gjennom. Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Hadde problemer med dette første gangen også fordi jeg var redd for å ta i. Det du må gjøre er å bare dra batteridekslet rett opp med å bare dra i det nederste "håndtaket". Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Ja...samme med meg, tok en halv time før jeg tørde å bruke makt. Da var jeg lei og ville få simkorte inn og teste mobilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå