F.V Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Eg vurderer å kjøpe breibåndsadapter til min gamecube. men det er ein svert viktig faktor med dette valget. hvilke spel kan eg spele online. Fyr laus med alle spel so går å spele online på GameCube Lenke til kommentar
Gizmokvakk Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Du kan spille alle spill som støtter online spilling, kommer ikke på noen Pluss alle som støtter LAN ved hjelp avWarp Pipe Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Du kan spille alle spill som støtter online spilling, kommer ikke på noen Pluss alle som støtter LAN ved hjelp avWarp Pipe Phantasy Star Online 1&2 og 3 kan man vel spille online. Ellers er det bare de spillene som støtter LAN som man kan spille gjennom Warp-pipe(Mario Kart, 1080:Avalanche, Kirbys Air Ride?, plus et par til, tror jeg) . Lenke til kommentar
F.V Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 det var skuffendes få. trur ikkje eg vil kjøpe breibånd til min GC pga det er så få spel som kan spelast online Lenke til kommentar
Gizmokvakk Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Har du en bredbåndsadapter kan du jo også spille spill som folk har lagd selv og andre litt mer lyssky ting Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Dessuten, hvis du kjenner andre med Gamecube, er det fett å kunne spille Mario Kart med 8 eller 16 spillere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå