Micro-sat Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Jeg har lenge ønsket meg en bærbar pc. Jeg har falt for denne:Acer 91.43U01.QAN, TM 632LVi P4-1.6 512MB 30GB 15" 24/8xCD/DVD Cordle ss XP-Pro-M, som jeg får kjøpt til fordelaktigpris, siden jeg er registrert forhandler, og skal ha den til eget bruk. Jeg skal bruke den til internett og litt spill. Jeg vil også kjøpe en DLINK-813 trådløst LAN, slik at jeg kan bruke den hvor som helst i huset. Jeg vil bare høre andre sine anbefalinger for eller i mot denne maskinene?? Hilsen Johnny i Molde.:smile: Lenke til kommentar
iNas Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Go morgen! Får effektiv respons bør det se litt på foregående diskusjon: http://forum.barbara.no/viewtopic.php?topi...est=1&replies=8 Virker som en særdeles bra maskin. Nå virker det ikke som om pris er en spesiell barriere for ditt valg av laptop. Men har du fått den til en meget overkommelig pris så er det kvalitetsmessig ikke et dårlig valg. CPUen er kraftig da håper jeg at batteriet ikke er tom alt etter 2 timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå