foten Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Hei, jeg lurer på om noen kan forklare meg hvordan man oppdaterer firmware på end Nec ND-1100 DVD-brenner? Skal nemlig prøve å brenne plater som er større enn 700 MB, og da måtte jeg visst ha den siste firmwaren. Endret 6. oktober 2004 av foten Lenke til kommentar
Xantix Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Sikkert det samme som firmware ellers. Du finner riktig firmware og kjører fila. Noen ganger så er det et eget lite program som man skal laste ned sammen med firmware. Det for man informasjon om. Det programmet forteller deg gjerne hviket firmware du har og at du kan oppgradere ved å kjøre firmware fila. Det er da et standard vindu hvor du finner fila og kjører den. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Unødvendig bruk av caps lock er fjernet. Lenke til kommentar
foten Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 har aldri gjort det før jeg så håper noen kan forklare meg! har åpnet exe fila men den finner liksom ikke det den leter etter (target drive is not found) står det. trenger litt mere hjelp og forklaring hvis det er mulig Lenke til kommentar
arna Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hva er vitsen med å legge inn firmware på cd/dvdrommer da? Om man ikke har kompabilitetsproblemer med disken bør den jo tilnærmet jobbe like kjapt uansett Lenke til kommentar
enl Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hva er vitsen med å legge inn firmware på cd/dvdrommer da? Om man ikke har kompabilitetsproblemer med disken bør den jo tilnærmet jobbe like kjapt uansett Vitsen er rett og slett den at man får en nyere utgave av brennerens interne programvare. Dette kan hjelpe på mange områder, som bla.a. platekompatibilitet. Lenke til kommentar
arna Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 foten, legg filene på disketten og restart maskinen, I bios har du boot priority på floppy 1 eller 2 så har du i en bootdiskett og når du kommer i dos bytter du diskett og kjører programmet ditt. Merk; det er ytterst viktig at du velger riktig firmware ellers kan det gå riktig galt med DVD brenneren din Lenke til kommentar
Slither Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 http://support.necsam.com/oem/downloads/fl...readme.asp?ID=1 Der står det hvordan du gjør det, og når du trykker accept nederst kommer du til nedlastningssiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå