HEE Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 leste vg.no i dag... og fikk meg seriøst en god latter.. se Her.. keep ut the good work! :!: Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Det værste var jo at typen ikke innså feilen og ble forbannet og ville kjøre videre... Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 "live to fight another day" Jeg liker bedre: "If you fight and run away, you can run away another day" ! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 ser ikke dette jævli fake ut? sjekk skyggen under fram hjulet, og hjulet i seg selv. at historien er ekte tviler jeg ikke på, men tror bildet er animert etterpå. Lenke til kommentar
HEE Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 Det værste var jo at typen ikke innså feilen og ble forbannet og ville kjøre videre... jepp i know.. seriøst lattis.. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 at den mindre lastebilen i det hele tatt holder ut den lasten. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 ser ikke dette jævli fake ut? sjekk skyggen under fram hjulet, og hjulet i seg selv. Er det mulig? Litt større bilde hos dagbladet.no, ser ekte nok ut spør du meg. Det er vel heller det at det er betong de står på som får fargene til å se litt anderledes ut... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 ser ikke dette jævli fake ut? sjekk skyggen under fram hjulet, og hjulet i seg selv. at historien er ekte tviler jeg ikke på, men tror bildet er animert etterpå. Ser ekte nok ut, synes jeg. Du tenker på forhjulet til bilen som fraktes, ikke sant? Den står på et utvidet lasteplan. Bildet er ekte, og dermed er det perspektiv. Dette gjør at det ser ut som om dekket er dårlig redigert, som om det er klipt av en bit av hjulet. Skyggen til bilen som fraktes er oppå dette lasteplanet. Og, animert? Det er ikke et animert bilde... Du mener kanskje redigert? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 ser ikke dette jævli fake ut? sjekk skyggen under fram hjulet, og hjulet i seg selv. at historien er ekte tviler jeg ikke på, men tror bildet er animert etterpå. Ser ekte nok ut, synes jeg. Du tenker på forhjulet til bilen som fraktes, ikke sant? Den står på et utvidet lasteplan. Bildet er ekte, og dermed er det perspektiv. Dette gjør at det ser ut som om dekket er dårlig redigert, som om det er klipt av en bit av hjulet. Skyggen til bilen som fraktes er oppå dette lasteplanet. Og, animert? Det er ikke et animert bilde... Du mener kanskje redigert? dæven det var vanskelig og se i forhold til bakveggen... mulig jeg begynner og bli fargeblind... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Vet hva du mener, slet med å se det selv til å begynne med. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 OMFG må være noe av det værste jeg har sett inne overlasting av lastebiler !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå