Stein-Erik Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Tenkte jeg skulle sette opp en dc hub for meg og noen venner på pcen min og jeg har lastet ned dc hub programmet og har skrevet inn ipen til maskinen min der og alt og trykket på start men får alikevel ikke logget meg på servern på dc. hva mer må jeg gjøre/er det ett annet dc hub program som er bedre? Lenke til kommentar
above Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Du må ha åpnet port 411 og 22 Lenke til kommentar
Stein-Erik Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 ok hvorfor akkuart de? Og hvordan åpner jeg porter igjen Lenke til kommentar
above Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Hvilken router har du? Og hvem er internett leverandøren din? Lenke til kommentar
Stein-Erik Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 Fikk d til:) men veit du om jeg kan bruke dc hub på mac?? eller finnes d ett annet prgram jeg kan bruke på mc til å lage dc hub? Lenke til kommentar
above Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Hvordan fikk du det til da? Nei, jeg tviler sterkt på at det vil funke, men jeg er ikke 100 % sikker! Lenke til kommentar
Stein-Erik Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 ok. veit egentlig ikke hvordan jeg gjorde skriev bare inn ip adressen min og fikla noe j**** så plustelig funka d:) Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Du må jo ha hub-software for å sette opp en hub da!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå