Gå til innhold

En siste mail... (Avsluttet handel på QXL)


Anbefalte innlegg

har han noen plusskarakterer. er det jo bare å ta kontakt med de som har kjøpt eller solgt til han (har vel sendt pakka til ham). dette er en veldig grei måte å finne jævelen, for så knuse kneskålene klippe et par fingre å ikke minst skjære kuken av ham.

 

trenger jo ikke si noe til ham. finlandshetter å skinnhansker er nok. har selv vært utsatt for folk som ville svindle meg på qxl. ordna greit opp i det til slutt. for meg er det en prinsippsak uansett pris.

 

men folk er veldig paranoide på qxl nå. hvis du ikke leser mailen en dag, så er de jo livredde for at du har svindla de.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-05-15 15:11, Noldus skrev:

har han noen plusskarakterer. er det jo bare å ta kontakt med de som har kjøpt eller solgt til han (har vel sendt pakka til ham). dette er en veldig grei måte å finne jævelen, for så knuse kneskålene klippe et par fingre å ikke minst skjære kuken av ham.


trenger jo ikke si noe til ham. finlandshetter å skinnhansker er nok. har selv vært utsatt for folk som ville svindle meg på qxl. ordna greit opp i det til slutt. for meg er det en prinsippsak uansett pris.


men folk er veldig paranoide på qxl nå. hvis du ikke leser mailen en dag, så er de jo livredde for at du har svindla de.


 

Store tøffe deg....

 

Forresten så passer nicket ditt ypperlig til oppførselen din..

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-14 23:44, masoval skrev:

Quote:


Den 2002-05-14 23:13, Viva skrev:

Quote:


Den 2002-05-14 22:39, masoval skrev:

ehhh.... HÆ?


 

STUMP HASJEN Å VÅKN OPP DIN TOSK!

 

Vi snakker om varer du kjøper på QXL, betaler for varen men mottar den aldri!!!!

 

Og jeg er tosken? Det er du som betalte 10000 i forskudd på QXL.

så sant så sant,Tror ikke han gjør d en gang til, d kan bli en dyr lærepenge.

Kjetil

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...