Gå til innhold

Noen som har fått Canon 20D?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hatt mitt 20D siden 17 september og er kjempe fornøyd så lang. Har ikke hatt noen problemer heller. Kameraet er en fryd og bruke og det er nok lenge før mine fotografi kunnskaper tar igjen de mulighetene jeg har med dette kameraet.

Er en del år siden jeg var aktiv fotograf og har nå lagt den gamle EOS500N på hylla. Gamle objektivene passet fortsatt som en drøm på en nye 20D'en også.

Ellers synes jeg kamerhuset passer veldig gått i hendene mine. Jeg har ganske små hender så de som har svære labber kan nok synes det motsatte. Kontrollene er enkle og komme til og jeg er veldig godt fornøyd med justeringmulighetene så lang.

Jeg har kit objektivet og har mange flotte og skarpe bilder. Ønskelista for nye objektiver og utstyr er ikke liten, men det er jo halve morroa :)

Endret av bai
Lenke til kommentar
Jeg har kit objektivet og har mange flotte og skarpe bilder.

Har du muilghet å legge ut noen eksempler på bilder tatt med kit-linsa? Hadde vært gøy å se kvaliteten.. Jeg har lenge sett på D70, og der er kit-linsa helt i stil med kameraet, men jeg har begynt å tenke som deg, nemlig å kjøpe 20d med 18-55 og heller investere i bedre optikk ved første anledning.

Lenke til kommentar

Øivind: Oslo Kameraklubb har gode kurs... vet det starter ett denne uken... og sikkert rundt jul igjen.

Skiftet ut min trofaste 300D med en 20D 20.9 tatt ca 1000 bilder så langt, meget fornøyd! Virker knallbra, raskt, kjapp fokus, mange muligheter, burde dekke mine behov LENGE

de nyeste bildene her er tatt med EOS 20D de eldre med 300D

http://www.foto.no/cgi-bin/bildekritikk/vi...?brukerid=24111

PS oppgraderte firmware her om dagen...

PS2 kan anbefale batterigrepet, (hadde det på 300Dogså) da får man ett bedre grep for oss med litt større hender, balansen i kamera blir bedre med tyngre objektiver (L-klassen feks) og det er kjekt for oss som tar mye portrett bilder å få utløserknapp på vertikalgrepet og

Endret av Elph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...