Gå til innhold

Twinmos CF-kort til Fuji Finepix S7000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Twinmos sine kort fungerer helt top i S7000. Har selv et 70x 512 kort fra Twinmos og har ingen problemer med det. Dvs, på grunn av den kjente feilen med de første utgavene, der batteriene tømtes selv når kameraet var slått av, måtte jeg sende kameraet inn på service da jeg kjøpte det kortet. Med ett 256 kort som jeg hadde før. også det fra Twinmos hadde jeg ikke det problemet. Men det problemet hadde nok ikke noe med kortet å gjøre, heller med feil i kameraet.

Lenke til kommentar

Men der er allikevel ingen hemmelighet at det er en fryktelig mye større prosentandel brukere som har problemer med sitt Twinmos kort, enn brukere med Sandisk eller Lexar kort.

De er litt dyrere, men det er en billig forsikring, spør du meg. Vil du risikere å miste en haug med, for deg, verdifulle bilder?

Lenke til kommentar

Et kjent problem med twinMos minneprodukter er at om du flytter brikka mellom Kamera/PC får du beskjed om at den ikke er formatert og må formateres. Dette oppstår selv om du har brikka full av bilder og etc. Dette problemet gjelder både kamerabrikker og USB minnepinner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...