jupp Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Noen som vet om Twinmos sine CF-kort er kompatible med Fuji sitt Finepix S7000-kamera?? Lenke til kommentar
Beining Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Er vell det hvis det er CF beregnet kamera Lenke til kommentar
PGylder Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Vil ikke anbefale TwinMos de har en høy feilprosent. Lenke til kommentar
Beining Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Jeg har selv Sandisk sin, jeg hadde heller godt for den! Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Har et Twinmos 128 mb som funker. Men lurer på om det er det kortet som ikke klarer å henge med kameraets skrivehastighet... Ville ikke anbefalt det. Lenke til kommentar
NickLars Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Twinmos sine kort fungerer helt top i S7000. Har selv et 70x 512 kort fra Twinmos og har ingen problemer med det. Dvs, på grunn av den kjente feilen med de første utgavene, der batteriene tømtes selv når kameraet var slått av, måtte jeg sende kameraet inn på service da jeg kjøpte det kortet. Med ett 256 kort som jeg hadde før. også det fra Twinmos hadde jeg ikke det problemet. Men det problemet hadde nok ikke noe med kortet å gjøre, heller med feil i kameraet. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Men der er allikevel ingen hemmelighet at det er en fryktelig mye større prosentandel brukere som har problemer med sitt Twinmos kort, enn brukere med Sandisk eller Lexar kort. De er litt dyrere, men det er en billig forsikring, spør du meg. Vil du risikere å miste en haug med, for deg, verdifulle bilder? Lenke til kommentar
PGylder Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Et kjent problem med twinMos minneprodukter er at om du flytter brikka mellom Kamera/PC får du beskjed om at den ikke er formatert og må formateres. Dette oppstår selv om du har brikka full av bilder og etc. Dette problemet gjelder både kamerabrikker og USB minnepinner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå