_Zw_ Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Hei! Jeg har 2x PSUer liggende, men det står ikke på de hvor store de er. Hvordan finner jeg ut hvor store de er??? Takk for alle svar Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Du måler med tommestokken så klart (!) neida, jeg regner med at det står utenpå X antall watt som er på den... Lenke til kommentar
_Zw_ Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 står ikke på noen av de :S Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 da blir det værre og finne ut.. kan hende det står på innsiden.. tar ik ansvar for hverken dg eller psu'n hvis d går galt... Lenke til kommentar
Musty Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 står det noe som helst på psuen? er helt utrolig hva du kan finne på google bare ved hjelp av noen få tall.. har fått vite masse nyttig om mange vifter o.l. som kun har nr og ikke produsent-info eller noe som helst.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå