Steffan Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Det mest iøyenfallende med Logitech Cordless Desktop LX 501 er størrelsen. Jeg ville nå sagt fargen... Uff Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Styrer volumknappene lyden i avspilleren eller "hovedlyden" i Windows? Tenker da på om man f.eks. er inne i et spill og ønsker å heve/ senke lyden på avspilleren men ikke spillet. Hovedvolumet. dinovo er jo fortsatt sykt mye penere enn dette tastaturet, og på 7 måter bedre. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 dinovo er jo fortsatt sykt mye penere enn dette tastaturet, og på 7 måter bedre. Og atskillig dyrere... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Med siste drivarar frå logitech sine heimesider så kan eg velge kva program medieknappene skal styre, og det funker i bakgrunnen, mens eg spelar osv...Bruker iTunes. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg likte ikke designet på tastaturet. Ser ut som noe som er laget for barn. Likevel ser det ikke robust nok ut for å tåle barn Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Sånn litt på siden, men personlig savner jeg den gode gamle tre-knappers musa uten scrollhjul i det hele tatt. Det var mye mer behgaelig å bruke midtknappen da. Fingrene lå naturlig, pekefinger, langfinger, ringfinger. Det finnes ikke naturlig på et mus med scrollhjul. Mimre.... Den gang jeg hadde Amiga hadde jeg satt opp musa såleis: Venstre knapp, aktiviser vindu, men uten at det kom i forgrunnen, 2x venstre: Starte programmer etc. 3x venstre: Vindu i forgrunnen Midterste + venstre: Cut Midterste + høyre: paste Høyre knapp: meny Venstre + høyre: Bytt applikasjon Det var tider.... Lenke til kommentar
kindings Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Med siste drivarar frå logitech sine heimesider så kan eg velge kva program medieknappene skal styre, og det funker i bakgrunnen, mens eg spelar osv...Bruker iTunes. Problemet med Logitech sine drivere at de har en stygg tendens til å herpe/skape konflikter med andre program. Har hatt logitech i flere år og prøvd mange generasjoner drivere, uten unntak har de skapt problemer og jeg har vært nødt til å bruke standard windows drivere... dvs ingen programmering av knapper etc. Lenke til kommentar
MuD Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 syntes det tastaturet ikkje så såg gale ut, men musa såg ut som noe tupperware fra thailand. og det er hvit, det er ein stor ulempe Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Jeg syns sånn "multimedia" tastatur er sinnsykt stygt, og stort. Det er kanskje greit å dimme opp-og-ned volum i winamp. Skifte sang, sette på pause osv. Men det kan man med ett vanlig tastatur, ved å bruke hotkeys i winamp. (Det jeg bruker funker selvom man spiller, eller gjør slike ting og) De andre knappene (som favoritter og slikt) bruker man jo aldri. Sånn har jeg det (holder inne skift og trykker på en av de F-tastatene): Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Jeg syns sånn "multimedia" tastatur er sinnsykt stygt, og stort. Det er kanskje greit å dimme opp-og-ned volum i winamp. Skifte sang, sette på pause osv. Men det kan man med ett vanlig tastatur, ved å bruke hotkeys i winamp. (Det jeg bruker funker selvom man spiller, eller gjør slike ting og) De andre knappene (som favoritter og slikt) bruker man jo aldri. Sånn har jeg det (holder inne skift og trykker på en av de F-tastatene): smak og behag vettu.. Selv hadde jeg klart meg lenge med media knappene.. og ikke allt det andre tullet.. Siden WMP ikke tar hotkeys så er media knappene kjærkommen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå