Tfosheim Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 TEST: Logitech Cordless Desktop LX 501 Logitech har gjort tastaturene flatere og mer brukervennlige, samtidig som de stadig får flere knapper. Vi tar en titt på Logitechs siste pakke, som også er den første med sideveis rullehjul på musen. Les artikkelen her Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Supert! Denne har jeg venta på! bra test Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Likte godt at mediaknappene fungerte på avspillere som ligger i bakgrunnen. Da kan styre musikken mens man er midt i noe annet. Et spørsmål ang. mediaknappene dog: Styrer volumknappene lyden i avspilleren eller "hovedlyden" i Windows? Tenker da på om man f.eks. er inne i et spill og ønsker å heve/ senke lyden på avspilleren men ikke spillet. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Har ikke mediaknappene alltid fungert når programmet ligger i bakgrunnen? fungerer iallefall på mine 2 tastatur, 1 fra 2000 og 1 i fra 2001, sistnevnte Logithech Dekstop Optical eller no sånnt Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Ja eller hvis du f.eks er på internett og mamma roper, kan jeg ta senke lyden fra tastaturet, eller må jeg først åpne winamp å så kan man bruke tastaturet? (da er det jo egentlig ikke vits) Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Er det bare meg som synes det tastaturet er utrolig stygt? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Ja eller hvis du f.eks er på internett og mamma roper, kan jeg ta senke lyden fra tastaturet, eller må jeg først åpne winamp å så kan man bruke tastaturet? (da er det jo egentlig ikke vits) Nei, du trenger ikke å åpne winamp.. Har iallefalll aldri jeg gjort.. spiller spill og bruker media tastene, surfer, starter program.. aldri hindret bruken av mediatastene, og dette har fungert helt siden det første tasteturet fra Logithech med mediataster Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Er det bare meg som synes det tastaturet er utrolig stygt? Ja! Er flott det tastaturet, vanvittig godt å skrive på Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Fint og kult tastatur. Bare synd de må føkke opp delete/end/osv. og høyre ctrl knapp. Da blir det uaktuelt for meg med en gang... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Tja hva om de prøver med en latexmus neste gang Lenke til kommentar
Knick Knack Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Tja hva om de prøver med en latexmus neste gang ssssssssh! det er små barn her Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Har hatt tre "multimedia"-tastatur fra Microsoft, og ingen av disse har trukket avspiller-programmet (Winamp, WMP, etc.) i fokus når jeg har brukt spill/stopp/forrige/neste/volum opp og ned. For øvrig var hvit en særdeles gresselig farge å ha på et tastatur. Med tanke på hvor mye drit som avleirer seg rundtomkring, tar det nok ikke mange dagene før det der ser skikkelig guffent ut. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 For øvrig var hvit en særdeles gresselig farge å ha på et tastatur. Med tanke på hvor mye drit som avleirer seg rundtomkring, tar det nok ikke mange dagene før det der ser skikkelig guffent ut. du får dem i mørk grønn også.. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Nei, om du skal ha et stilig, flatt tastatur er Logitech UltraX tastaturet for deg! Svarte taster mens resten er sølvfarget. I tillegg så lager tastene deilig lyd, slik som på bærbare-PC-tastatur. Lenke til kommentar
shaho Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Er det bare meg som synes det tastaturet er utrolig stygt? Du er nok ikke alene. Tastaturet ser forjævelig ut og musa ser veldig dårlig ut.. Endret 5. oktober 2004 av shaho Lenke til kommentar
kindings Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Likte heller ikke utseende på dette settet. Byttet nylig ut tastaturet mitt og så på dette. Som flere sier ser også musen helt forferdelig ut, hadde aldri brukt den hvertfall. Hvorfor kan de ikke legge med en ordentlig mus og sette opp prisen noe? Dvs uten å føre den over alle grenser som de har en tendens til å gjøre på de settene med ordentlig mus. Problemet er at de også legger ved så utrolig avanserte tastaturer i de pakkene med bra mus, f.eks dette tastaturet og en MX510 mus hadde vært en bedre kombinasjon etter min mening. Dette med dårlig mus i disse settene er forsåvidt ikke Logitech alene om, men akkurat her har de ødelagt for seg selv. Selv endte jeg opp med tråd-tastatur og tråd-mus fra Microsoft, var utrolig lei av å bytte batterier i det gamle logitech settet mitt(sånt utenom). Ett par timer med bilspill tømte logitech tastaturet for strøm, utrolig irriterende. Dessuten føler jeg ikke helt for trådløs trenden, synes det er greit å vite at tastatur og mus henger fast i datamaskinen. Endret 5. oktober 2004 av kindings Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Likte utseende jeg. Men går det an og kjøpe tastaturet uten musa? Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Jeg skjønner ikke folk som skitner til tastaturet... Hva gjør dere med det? Vasker dere ALDRI hendene?! Tastaturet mitt er sikkert syv år gammelt, minst, og ikke vaska en eneste gang! Og ja, det er sånn deilig grått. Når det gjelder musa, så er ikke sideveis-scroll noe stort... Det er bare mindre vanlig. Jeg husker jeg spilte Soldier of Fortune med min den gang da gamle mus... Den hadde to trinnløse scrollehjul, et horisontalt og et vertikalt... Edit: Dog, tastaturet ser nice ut. Endret 5. oktober 2004 av the_ruthless Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Og ja, det er sånn deilig grått. Sikker på at det ikke var hvitt en gang, da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå