donmatrelli Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Hva er egentlig forskjellen (bortsett fra wlanet)? Endret 5. oktober 2004 av donmatrelli Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Skjermkortet og oppløsning på skjermen er forskjellen. G551 har radeon 9000 og bedre oppløsning på skjermen enn G553. Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 jeg har nettop fått min 551 og må si meg overrasket fornøyd over den, foreløbig... Skjermen er fantastisk, oppløsningen på 1400*1050 passer perfekt! du kommer nesten garrantert å angre om du kjøper 553 med mye lavere oppløsning, det blir rett og slett for "386 aktig" Lenke til kommentar
donmatrelli Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 Hvordan er egentlig "byggekvaliteten" på denne maskinen? Føles den solid eller "plastic"? Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 vel, den knirker og knaker, men dog... Heller det en å bruke 3-4k ekstra bare for å unngå knirking selve finishen syns jeg er ganske fin... Lenke til kommentar
martlo Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hei, tenkte jeg kunne spørre i denne tråden her. Jeg står litt fast om dagen. Er veldig nær ved å bestille Elitegroup G551 D1700, men ser også på Tundra 1556X som et godt alternativ. Jeg er student, og trenger en PC som tåler en støyt, og som ikke blir veldig fort utslitt. Tenker da på knappene på tastatur, og lokket(hengslene) osv. Jeg ser jo at jeg vil få litt mer for pengene dersom jeg velger Elitegroup pc'en. Forskjellene jeg kan se: -EG har bedre oppløsning på skjerm -EG har mulighet for 2GB ram, mot Tundras kun 1 GB -EG har bedre skjermkort, tror jeg... -Tundraen har raskere WLAN Ja, har dessverre hørt at kvaliteten på begge disse egentlig, ikke er av beste slag. Kan noen som har disse pc'ene si noe om det? Er kvaliteten så dårlig at jeg burde avstå fra å kjøpe. og finne et annet merke? Isåfall må jeg vel ned endel på specs? Takk Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg har ikke prøvd å miste min 551 i gulvet enda, så jeg kan ikke so så mye om hvor solid den er Den Virker å være relativt solid, men som sagt så knirker den noe... Det er ikke noe som bryr meg når jeg tenker på alle pengene jeg sparte. Lenke til kommentar
geronimo_nn Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg har hatt 551 i over ett år og er veldig fornøyd med den. Oppløsningen er super og maksinen er batterigjerrig. Uansett så var det to ulemper: Viftestøy og "knirking" fra tastaturet. Men igår fikk jeg den tilbake fra Multicom etter gratis garantiutbedring, og vips så var pc'en perfekt! Ingen viftestøy og ingen knirking lenger. Jeg må si at du skal lete lenge for å finne andre bærbare pc'er til samme pris med samme spesifikasjoner. Vil anbefale å kjøpe 551 evt 556 til alle. Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 min er jo så og si lydløs under vanlig bruk (surfing, word, etc) Jeg har faktisk bare hørt viften på den 5-6 ganger (hatt den i en liten uke da)... Tastaturet er også av den nye oppgraderte typen og er superdupert Jeg kan nesten garrantere at det ikke finnes bedre kjøp en 551 i prisklasse under 10k Lenke til kommentar
Svoosj Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg skal selge min G551, kjempemaskin! annonse på finn.no Årsaken er at jeg har fått meg en stasjonær, og jobber bare med den. Lenke til kommentar
Evil_Hail Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Kunne vært interrersert i å kjøpe den, men trekk fra bredbånsrouteren som jeg ikke trenger og noen lapper, så kanskje. 9k er mye for en brukt maskin med bla. celeron-m. Følger det med garanti? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå