mle Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Har et merkelig problem på min T610... Den siste tiden har lade-funksjonen være litt til og fra...men nå får jeg ikke ladet mobiltelefonen i det hele tatt. Dvs... Av og til kommer "optimal lading" symbolet opp, og telefonen lader i noen sekunder. Når jeg derimot slår av telefonen, lyser den røde dioden i navigeringstasten, dette indikerer at det kommer strøm inn til telefonen. Det blir imidlertid ikke ladet noe. Batteriet virker (ladet i andre telefoner) Laderen virker (lader andre telefoner) Noen som har ide om hva som er galt ?? Takker ! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Batteriet virker (ladet i andre telefoner)Laderen virker (lader andre telefoner) Da må det vel være kontakten i telefonen din som er litt gåen skulle jeg tro. Lenke til kommentar
Howiey Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Du har ett år garanit på telefonen, vist telefonen ikke er en det da... Så jeg ville levert den inn på garanti. Og da kan du minne buttikken du leverer den inn til at vist reparasjonstiden er mer enn en uke så har du rett på en midlertidig telefon. Mer om det finner du hos forbrukerrådet... Lenke til kommentar
mle Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Takker for tilbakemeldinger... men telefonen min er nok desverre 1 år, og vel så det... Garanti ser jeg med andre ord langt etter ! ...da var det bare å sikre alternativ lading i en ukes tid... for da kommer som kjent S700 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå