Gå til innhold

Hva gjør dere når dere ikke jobber eller bare vil bort fra m

Anbefalte innlegg

Quote:

Den 2002-05-14 23:20, HGL skrev:

Ja, litt gal er jeg, du bør være litt gal for å driv med Dowhill sykkling....., noen ublide møter med bakken trær etc har man jo i løpet av en sesong.....:smile:

mvh Christian

--------------------------------------

Men det verste er jo å flyge over styret (åsså og lande skrevs over sykkeln)

Nei, men sånn ellers når jeg ikke bruker dataen, bruker jeg å studere sommerfugl-samlingen min.

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: HGL på 2002-05-14 23:20 ]</font>

Engentlig ikke så farlig da jeg har polstred jakke, knær, albuer, og MX hjelm,.....:smile:

Man må ha litt kick inn i den ellers så datafyllte dagen.......:smile:

[ Denne Melding var redigert av: chma på 2002-05-14 23:56 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja....har vært sykemeldt i 5måneder nå, pga kneskade, så så mye sport er ikke aktuelt. Litt rart at jeg har sluttet å trene og godt ned 5kg.

Bredbånd er farlig, lett å bli hekta på online-spill (går mye av SOF2 om dagen) og andre ting....

Men om vintern står jeg endel på slalåm der Off-pist er utvilsomt favoritten. Kjøpte meg ski for 10.000,- 1uke før jeg ble sykemeldt, og de står ubrukte på sin plass (kjipt).

Sykling er artig, men utfor-sykling er jeg ikke våget meg inn på enda, da den slalom-bakken jeg bor under er Norges nest bratteste bakke i snitt...

Ellers så er det en masse småting jeg pusler med, men det er ikke noe å nevne i denne sammenheng.

Lenke til kommentar

Den 2002-05-14 22:57, Pluto skrev:

Quote:

Den 2002-05-14 22:52, TRAM skrev:

2.: strigle katter for utstilling ( rasesak til maange tusen og blå øyne )

Hellig Birma??

Riktig, brun- og blåmasket ( det er ca. 10 av dem ) - de er naboen sine, som jeg steller endel.

Men den jeg ègentlig tenkte på som er min favoritt, har også blå øyne - gylden lang pels og sjokalade-maske, men ikke sokker som Birmaen.

Nyklippet sitter den her og ser dust ut med romersk nese og pusser seg som vanlig :smile:

Når den ikke gjør dèt, så 'prater' den hele tiden - kun på jakt er den taus.

Den har et så langt navn - populærnavnet husker jeg rett&slett ikke, men premier har den.

Lenke til kommentar

spiller bass og synger litt,

ellers styler jeg bilen min til de grader at jeg ikke burde fått lov til å sette meg inn i den :smile:

Dama tar litt av tiden min også. (faktisk ganske mye :cool: )

Har også tendenser til å råne på shell på Strømmen :razz: (for de som er kjent i Lørenskog/Akershus)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...