chma Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Hva driver man med uten om data her, sport, ingen ting? mvh Christian Lenke til kommentar
IronWire Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Jeg trener litt Kung - Fu, spiller en del rollespill og tar meg en del turer på kafé i løpet av uken :smile: Lenke til kommentar
eXpanium Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 vel... ute i byn, trampoline!, skate, bade, beach volley!, venne besøk, film, henge rundt +++... spør du om råd eller ?? lite å gjøre på? Lenke til kommentar
chma Skrevet 14. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2002 neida, jeg har nok å gjøre driver med utfor sykkling og golf. Jeg lurer bare av ren nysjerrighet....:smile: mvh CHristian Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 jeg trener masse. studerer ved siden av jobben, eller var det motsatt? sykler litt. har samboer! (DET tar mye :wink: ) Lenke til kommentar
Cool Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Jeg kjører mye moped og cross når jeg ikke spiller data. Om sommeren bruker jeg nesten aldirg data så det blir mest med det og festing. Lenke til kommentar
hurst Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 sykle, trene, henge ut med venner, se film hjemme eller på kino, kafè, øvelseskjøre :razz:, snowboard (på vintern da) og masse andre mer eller mindre (u)fornuftige ting Glemte: dyrke bilinteressen! (den har enda ikke overgått interessen for damer ) Dessuten blir det veldig lite pc bruk om sommern [ Denne Melding var redigert av: hurst på 2002-05-14 22:49 ] Lenke til kommentar
tesaete Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Blir vel en del trening det :smile: Noe må man jo gjøre når man sitter lenket til PC på jobb og i studier. Trener mest trappeløp og sprint. Spiller aktivt volleyball i 1.divisjon og trener et lag, så det blir nok å fylle opp fritiden med. Når jeg en sjelden gang har tid så drar jeg og noen kompiser på oss våtdraktene slår oss helseløse på wakeboard. Singel... "the good way of life" så her er det ikke noe bortkastet tid på romantisk kliss. ----- teRje Lenke til kommentar
TRAM Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Driver og driver...hmmm - som adspredelse/ avveksling eller av pur nødvendighet, eller seriøs hobby ? Analog aktivitet nr.1: - sykler 1 stk. mil i skogen til arbeid og fest ( for jeg har 5 km til butikk, ISDN-sentral og transport ). 2.: strigle katter for utstilling ( rasesak til maange tusen og blå øyne ) 3.: kløppe 2 mål plen for en disablet nabo hver uke. 4.: sjekke damer evinnelig uten hell :smile: 5.: lese seriøs historie/ skjønn/ fag-litteratur ( i det siste dreier det seg om Islam ) og tegneserier. ...forøvrig beiter jeg på alskens grønt som spirer, og sopp, og tar bare sjelden feil :smile: Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Hm... blir vel for min del litt rollespilling, film, og dyrke bilinteressen (gamle amcars). Om sommeren blir det VELDIG mye polering, pussing og cruising med Mustangen.. :smile: Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Den 2002-05-14 22:52, TRAM skrev: 2.: strigle katter for utstilling ( rasesak til maange tusen og blå øyne ) Hellig Birma?? Ellers jobber jeg, og går på BI på kveldstid. Sykler 3 mil om dagen (til/fra jobb), så det blir ikke tid til så mye annet utenom jobb, studier og forloveden :smile: Lenke til kommentar
hurst Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Quote: Den 2002-05-14 22:56, TomasK skrev:dyrke bilinteressen (gamle amcars). Om sommeren blir det VELDIG mye polering, pussing og cruising med Mustangen.. :smile: Du har skjønt det :smile: Men du har feil bil da. (hvis det ikke er en 1966-1970 fastback du kjører :smile:) Lenke til kommentar
egils Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Quote: Den 2002-05-14 22:12, chma skrev:Hva driver man med uten om data her, sport, ingen ting? mvh Christian Bort fra maskinen? er du gal eller? Lenke til kommentar
synfault Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Quote: Den 2002-05-14 22:52, TRAM skrev:...forøvrig beiter jeg på alskens grønt som spirer, og sopp, og tar bare sjelden feil :smile: Learn by doing, learn by doing...:smile: Jeg? eh...høre musikk..nei, vent det er på data. hmmm...sover? teller det? annet?...tja...njeeei..jo, jeg så på fotball i dag. Som sagt er jeg feit og trivelig. Fysisk aktivitet hører barndommen til. Glemte nesten: jeg leser på senga mange timer før jeg sover... Lenke til kommentar
chma Skrevet 14. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2002 Quote: Den 2002-05-14 23:02, egils skrev: Quote: Den 2002-05-14 22:12, chma skrev: Hva driver man med uten om data her, sport, ingen ting? mvh Christian Bort fra maskinen? er du gal eller? Ja, litt gal er jeg, du bør være litt gal for å driv med Dowhill sykkling....., noen ublide møter med bakken trær etc har man jo i løpet av en sesong.....:smile: mvh Christian Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Må skynde meg å poste før tråden blir stengt :razz: Ved siden av studiene jobber jeg som ekspeditør, trener vekter, ser på TV, spiller litt rollespill og kjører med MC-klubben. Blir nok ekstra mye jobbing nå i sommer [ Denne Melding var redigert av: zuperMensch på 2002-05-14 23:23 ] Lenke til kommentar
HGL Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Ja, litt gal er jeg, du bør være litt gal for å driv med Dowhill sykkling....., noen ublide møter med bakken trær etc har man jo i løpet av en sesong.....:smile: mvh Christian -------------------------------------- Men det verste er jo å flyge over styret (åsså og lande skrevs over sykkeln) Nei, men sånn ellers når jeg ikke bruker dataen, bruker jeg å studere sommerfugl-samlingen min. [ Denne Melding var redigert av: HGL på 2002-05-14 23:20 ] Lenke til kommentar
espen221 Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Quote: Den 2002-05-14 22:56, TomasK skrev:Om sommeren blir det VELDIG mye polering, pussing og cruising med Mustangen.. :smile: en som virkelig har bil d, spesielt vis det er en Shelby gt 500 1967mod? Ellers så trener jeg å går på skole selv.l Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 HEI! Vel eg pleide å henge med venner, kjøre rundt i byen(BÆRGEN) og glo på damer, Drikke meg dritings hver torsdag-fredag-lørdag, fiske, pumpe vekter, være sosial. men helt siden eg fikk meg adsl tok den knekken på alt sosialt liv. eg er faktisk blitt nerd. ellers får eg frisk luft ved å gå turer med hunden og trene den (agility) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg