Gå til innhold

Bærbar som kan spille The Sims 2

Zony

Anbefalte innlegg

Hei!

Har etter hvert funnet ut at jeg hadde hatt bruk for en pc. Siden jeg har en relativt liten leilighet, har jeg derfor funnet ut at en bærbar pc ville vært det beste.

Jeg tenkte at siden jeg ikke er så opptatt av at pc'en skal være så utrolig bra, kom dette til å bli et ganske enkelt kjøp. Men, det er alltid et men.. :roll: Da datteren min fikk vite hva jeg hadde tenkt å kjøpe, ble det jammen liv i stua. Hun går dag inn og dag ut og maser om dette "The Sims2" spillet. Og selvfølgelig(jeg er ganske lett å overtale)sa jeg: "Greit, jeg skal kjøpe en bærbar pc som du kan spille det der spillet ditt på".

Så nå må jeg altså finne en bærbar pc som klarer dette spillet, ellers så blir det vel syting kan jeg tenke meg.. :D

Jeg har funnet ut at spillet trenger:

Windows XP

Intel Pentium III 800MHz

384 MB RAM

3,5 GB ledig harddisk

8x CD/DVD

32MB grafikkort med støtte for Transform & Lighting* og DirectX 9.0

Lydkort med støtte for DirectX 9.0

Vil helst at prisen skal ligge på rundt 14 000,-

Takker for all hjelp... Gleder meg litt faktisk...(spillet høres jo gøy ut da.. :p )

Ps. jeg har snakket med en venn av familien, og han sier at jeg må være kresen når det gjelder hvor varm pc'en blir, og hvor mye støy den produserer. Jeg lurte på om han kunne hjelpe meg med valget av pc, men sa at han ikke hadde så mye erfaring, men etter å ha hørt på andre sine forstått at de to momentene var viktige.

Håper på svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

The Sims 2 krever ikke VELDIG mye.. men for 13-16k får du en bærbar som kjører det glatt ;)

Har netshop 1557GLS se signatur for specs, spiller alt av spill som er atm.

Edit: Typo :)

Endret av MaFiA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...