DementiC Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Hei! Jeg lurer på om det er noen som har rukket å skaffe seg erfaring med Xecuter3 enda? Noen som vet om det er trygt å bestille fra utlandet? (mrmodchips.com f.eks) Noen som vet hvor mange ledninger som må loddes på v1.6? Vil det funke å sette i en WD 120GB HDD med 8mb cache? Blir det for varmt? Hvordan flasher man BIOS'en? Bare til å koble xbox'en til pc'en over nettverket å bruke program til å flashe? Eller må det mere til? Er det forresten overhodet mulig å skaffe en NY v1.4 pr dags dato? Eller er alle som kommer inn i butikkene v1.6? På forhånd takk! Endret 5. oktober 2004 av DementiC Lenke til kommentar
hbrn Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Digistore har bekreftet at de får inn Xecuter 3 på lager 11/10. Forhåpentligvis får de inn den nye loddefrie adapteren XAPT3R til Xecuter 3 også (når den er ferdig). Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 bestilte min X3 fra www.divineo.co.uk syntes servicen der var bra da jeg handla meg x-bit chippen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå