john.einar Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Link til chipset. Fant ikke noen info om LBA 48 støtte på ali's sider (titta ikke sååå nøye), men andre produkter som baserer seg på denne chip'en støtter LBA 48. Så en firmware upgrade burde fikse saken. Problemet er vel mer at produsenten av kabinettet aldri vil fikse dette. Endret 5. oktober 2004 av johneinar Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 ok, men hvor kan vi skaffe firmware til det kabinettet? Det er ikke så viktig, for det er bare 60gb som skal stå i det kabinettet alikevell nå men tkk anyway /Clvn Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 clvn, måtte fjerne bildet ditt av den grunn at det ødelegger bredden i forumet. Legg det heller på en link, deretter post det. Lenke til kommentar
bixz Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 HJELP jeg har kjøpt meg en hardisk på 200gb (Western digital caviar 8mb cache) jeg finner den ikke på min data maskin jeg finner den på biosen og enhetsbehandling. jeg har sottin på slave og sånn plz svar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 har du formatert den da? høyreklikk på min datamaskin, behandle, diskbehandling, høyreklikk på disken og velg formater Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå