Gå til innhold

Sapphire Radeon 9600 Pro Advantage

tubaper

Anbefalte innlegg

Noen som kan forklare meg hva denne "Advantage" betegnelsen betyr? Dårlig med informasjon på Sapphire sine hjemmesider, men i følge diverse forum jeg har kommet over ser det ut til at kortet klokker på 400/446 (core/mem). Men skal ikke et 9600Pro kjøre 400/600? Noen som kan hjelpe til med litt informasjon her? Hvis det stemmer at minnet "kun" kjører på 446Mhz er vi jo nesten nede på vanlig 9600 nivå med unntak av core hastigheten. Oversikt over core/mem hastigheter har jeg funnet hos Tom's Hardware

Endret av tubaper
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Har lett mye jeg også..

Virker som om dette er ett budsjettkort fra Sapphire..

Dessverre er det flere produsenter som overlater til de som gjør "review"/test å finne specs på korta..

Det er ikke bra..Når man vil se "Specifications" på et kort..f.eks. fra Sapphire er man ikke interessert i BS/3BF'er som markedsavdelingen synes er "fett"..

Vi vil se *spces* på Core/Mem.. 128 vs. 256 bit minnebuss... ant.pipelines..

Burde ikke være så vanskelig..

Dersom det du skriver stemmer er dette knapt ett 9600 Pro kort...

Vurderte dette selv, men bestilte akkurat ett 9600 Pro "Ultimate" fra demovare-salg hos Komplett...

Tror det var lurere....(fant noen gode reviews av dette kortet.. og det kosta kr.895.. som var innen budsjettet) :p

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Har lett mye jeg også..

Virker som om dette er ett budsjettkort fra Sapphire..

Dessverre er det flere produsenter som overlater til de som gjør "review"/test å finne specs på korta..

Det er ikke bra..Når man vil se "Specifications" på et kort..f.eks. fra Sapphire er man ikke interessert i BS/3BF'er som markedsavdelingen synes er "fett"..

Vi vil se *spces* på Core/Mem.. 128 vs. 256 bit minnebuss... ant.pipelines..

Burde ikke være så vanskelig..

Dersom det du skriver stemmer er dette knapt ett 9600 Pro kort...

Vurderte dette selv, men bestilte akkurat ett 9600 Pro "Ultimate" fra demovare-salg hos Komplett...

Tror det var lurere....(fant noen gode reviews av dette kortet.. og det kosta kr.895.. som var innen budsjettet) :p

det var joggu meg bra pris på et bra kort!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...