Nitrius Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Hmm, vinner aldri når det gjelder sånne konkuranser som dette, selv om jeg hadde alle svarene riktig, urettferdig men google er en fin venn når det er sånne konkuranser som dette Men uansett gratulere til vinnerne Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Synd Det lille millisekundet før jeg så at de ikke var mitt etternavn som sto bak Håkon var jeg skikkelig glad;) hehe Hadde vært kjekt med et ekstra hovedkort til 754 systemet mitt! H.kon Seriøst sprøtt!!!!! (jeg hadde rette etternavnet btw ) Makan sier jeg bare, vant 500,- på et flaxlodd i går og dette i dag... *juble* Lenke til kommentar
bajsmaster Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Si meg ... Hypertransport frekvensen ... leste jeg ikke på Abit sine sider at den var 1600 mhz ? ..... Korrekt svar skulle være 800 mhz ? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg vant ikke nå heller Men det kommer vel en ny konkurranse snart Lenke til kommentar
insider Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Grattulerer til dem som vant ! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Si meg ... Hypertransport frekvensen ... leste jeg ikke på Abit sine sider at den var 1600 mhz ? ..... Korrekt svar skulle være 800 mhz ? 1600MHz effektivt. Er dobbelrateopplegg så den er _egentlig_ 800MHz. Lenke til kommentar
Howard Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Si meg ... Hypertransport frekvensen ... leste jeg ikke på Abit sine sider at den var 1600 mhz ? ..... Korrekt svar skulle være 800 mhz ? Den er 800 MHz hver vei, som på markedsføringsspråk "selvsagt" plusses sammen slik at det betyr 1600 MHz Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 hvorfor er det BH6 så legendarisk? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Fordi det var et genialt hovedkort, enkelt og greit. Søk og les litt om det. Det største var vel at man kunne stille på ting i BIOS, så man slapp jumpere mener jeg å huske. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 hvorfor er det BH6 så legendarisk? I korte trekk: Chipsett BX440, beregnet for 66 og 100mhz fsb. Taklet i mange tilfeller 160mhz (og enda høyere med vapo/vann osv). Hadde selv et BH6 som gjorde 156 mhz fsb med hjelp av en spesialbestilt OCZ pc150cl2 brikke. Det var et av de første hovedkortene som var "komplett" mht overklokkerens ønsker, og det funket som regel rett ut av boksen uten problemer. DrE Lenke til kommentar
srbz Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 det var kanskje flaks at jeg ikke vant! ;-) kjempeheldig du hm... grattis fra meg også, selv om det begynner å bli et ganske så oppbrukt ord her nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå