Howard Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Vinnere av septemberkonkurransen Septemberkonkurransen er avsluttet og vinnerne er nå kåret. Ble du en av tre dyktige og heldige vinnere som stikker av med et hovedkort? Les artikkelen her Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 jaja, så vant jeg ikke denne gangen heller Gratulerer til de som vant Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Da vart det ikkje meg denne gangen heller. Synd det Enden. Gratulere til vinnerene Lenke til kommentar
Thel Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Synd Det lille millisekundet før jeg så at de ikke var mitt etternavn som sto bak Håkon var jeg skikkelig glad;) hehe Hadde vært kjekt med et ekstra hovedkort til 754 systemet mitt! H.kon Lenke til kommentar
Skello Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Gratulerer til vinnerane! Eg hadde i så fall rett på alle spma :> Lenke til kommentar
Pug Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Huff, jeg ville vinne... Skal oppgradere snart, så jeg hadde ikke hatt noe i mot et gratis HK Jaja, gratulerer til vinnerne! Edit: Innlegg nr. 1000 Endret 5. oktober 2004 av Pug Lenke til kommentar
rlz Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Da ble det ikke premie på meg denne gangen heller, men gratulerer til vinnerne. Endret 5. oktober 2004 av rlz Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Grattis med nytt hk ja. Fint med denne konkuransen foresten, stå på videre Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Har kjøpt ny INTEL pc nå jeg likevel, så det var kanskje flaks at jeg ikke vant! ;-) Grattis til vinnerne. Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Gratulerer Kjipt å "tape"... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Gah! Ikke meg denne gangen heller >_< Kanskje like greit.. har ikke prosessor til det hovedkortet allikevel Lenke til kommentar
monstar Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Nok engang ble det ikke meg , gratulerer til vinnerne uansett.. inlegg nr.700 Endret 5. oktober 2004 av monstar Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Gratulerer med kortet ! håper for deres del, at de ikke er Intel-patrioter.... Lenke til kommentar
slettmegplss Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Gratulerer med nytt HK! Kunne trengt det selv da men Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 kult at ei jente vant. er hun nerd eller er hun nerd? --> klippet fra frøknas hjemmeside (I pressume, google told me so) Fortjente kanskje å vinne da? DrE Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 jeje grattis vinnere! Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 vant ikke jeg heller menmen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå