Never_Ever Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Windows XP har klikket her....jeg er nå inne i safe mode og skriver dette. Problemet er at jeg ikke kommer inn i windows. Når windows loader (der med de stygge firkantetene som går fra venste til høyre) looper den bare, jeg lot den stå en halvtime uten at noe skjedde. Jeg tviler på det er et slags virus siden jeg både har antivirus og firewall. Noen som har noen peiling om hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Du har sikkert prøvd det men slå den heilt av. For så å starte opp igjen. Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Har du innstallert noe ny programvare like før det skjedde? Har du prøvd å velge siste fungerende konfigurasjon? Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Har prøvd begge de tingene før, men den loopet bare da også. Det siste jeg installerte var ACDsee 7.0.... prøver å uninstallere det og ser hva som skjer. Edit: Kan visst ikke uninstallere ACDsee, fordi "Windows Installer service could not be accessed" Edit2: weeee restarta gang på gang, med forskjellige instillinger og windows virke igjen skjermkortdriverene måtte jeg legge inn på nytt siden alt så rart ut og hadde rare farger Endret 5. oktober 2004 av Beenie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå