Gå til innhold

DC++... nå igjen...

Anbefalte innlegg

Sikker på at det er en så strålende ide? Det vil definitivt ødelegge for alle andre klienter der ute om man skal la seg bli kuet til å bruke ett spesifikt program for å koble seg på DC. Dessuten er det nok mye jobb å hjelpe til med det istedet å f.eks. hjelpe til med dc-gui som er native linux.

Spør du meg så bør man heller informere de hubene som ikke måtte tro det at det faktisk er en verden utenfor DC++...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sikker på at det er en så strålende ide? Det vil definitivt ødelegge for alle andre klienter der ute om man skal la seg bli kuet til å bruke ett spesifikt program for å koble seg på DC. Dessuten er det nok mye jobb å hjelpe til med det istedet å f.eks. hjelpe til med dc-gui som er native linux.

Spør du meg så bør man heller informere de hubene som ikke måtte tro det at det faktisk er en verden utenfor DC++...

Dcgui er jo ikke brukende, fullt i bugs. Har aldri greid å lasta ned noe med det, begynner bare å connecte til hubber jeg er på fra før når man prøver å laste ned.

Ja til DC++ for linux :w00t:

Lenke til kommentar

Ikke det at jeg har brukt den nye versjonen så veldig mye, men å si "ikke brukandes" er vel å ta i litt. Den funker finfint her.

edit: besides which, du kunne kanskje hjulpet litt med å få dc-gui til å bli brukandes?

Endret av Bøb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...