Gå til innhold

Fikk retur på mitt MSI NX6800 gfx idag..

b0rre

Anbefalte innlegg

Jeg fikk returkortet idag i posten å som jeg hadde mine skeptiske tanker om så fikk jeg denne referanse kjøleren til nvidia..kortet jeg sendte inn var i kobber..

Hva skal jeg gjøre med dette, jeg føler igrunn at jeg ikke har fått en vare som er verdt de pengene jeg betalte for den. grunnen til at jeg kjøpte nettopp msi var jo pga god kjøling + viftestyring så jeg slapp alt bråket hele tiden..kan jeg tvinge komplett.no til å få tak i en kobberkjøler til meg eller be dem sende meg tilsvarende kjøler? funderer meget sterkt å sende kortet tilbake å kjøpe fra en annen nettbutikk å gi en lang en i hele komplett.no pga dårlig informasjon og kommunikasjon med kunder.

(mener da at jeg burde fått dette over mail evt tlf at det har blitt forandringer på de nyere kortene og at det derfor ikke følger med god kjøling på kortene iforhold til det som var og at jeg får redusert pris pga dette ellernoe i den duren)

Spm 2:

Hvordan er den kobberkjøleren i forhold til referansekjøleren? er det mange grader man går opp med den referansekjøleren i forhold til MSI sin egen-designa kjøler?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg brukte angrefristen og sendte tilbake mitt kort, jeg skulle egentlig stått på krava og forlangt dekning for returporto iom at jeg fikk en vesentlig annerledes vare enn det jeg bestilte.

Jeg spurte om det kunne være mulig å få kobberkjøleren ved et senere tidspunkt, det var heller tvilsomt. Send en mail til Komplett og forklar saken, de er rimelig greie å snakke med.

Lenke til kommentar

Spm 2:

Hvordan er den kobberkjøleren i forhold til referansekjøleren? er det mange grader man går opp med den referansekjøleren i forhold til MSI sin egen-designa kjøler?

så kortet til fredriku,han hadde ca 46-47 i temp med kobberkjøler:

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=286053&hl=

selv har jeg msi GT med samme kjøler 48-49,men har du ikke testet det kortet du fikk tilbake m/ referansekjøler ?

ps:du har ikke hentet kortet ditt på posten !

Lenke til kommentar

det som irriterer meg mest av alt er at jeg nå har ventet over 14dager på å få kortet i maskina etter bestilling å jeg var ikke mindre irritert etter det første kortet som var dødt ved ankomst..så får jeg et kort som ikke er til mine forventninger eller hva jeg har betalt for..syns det blir litt kukete(for å si det stygt) å sende fram å tilbake kortet hele tiden..men jeg hadde blitt glad om komplett.no hadde vært så grei å ettersendt en vga silencer ellernoe i den duren så jeg hvertfall får tilnærmet det kortet jeg har betalt for..i mine øyne er hvertfall denne formen for butikk driving uakseptabelt. Enten får de fixe siden sin eller så får de sette ned prisen 3-400kr så man får kjøpt tilsvarende kjøler utenom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...