Big-Boy Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg har fått en melding daglig i ca 3uker nå.. og idag skrev jeg stopp! til dem å da fikk jeg 7-8HELT LIKE mld! 20krganger7ganger5=560kr! Står d ikke 6kr* (MAX 30 kr) ? I reklamen altså. Krev å få pengene tilbake! Hvordan får jeg kontakt med de da? noen som har et nr eller en mail? Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jamba norge finnes fortsatt. www.jamba.no Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg har fått en melding daglig i ca 3uker nå.. og idag skrev jeg stopp! til dem å da fikk jeg 7-8HELT LIKE mld! 20krganger7ganger5=560kr! Står d ikke 6kr* (MAX 30 kr) ? I reklamen altså. Krev å få pengene tilbake! Hvordan får jeg kontakt med de da? noen som har et nr eller en mail? Står et mobilnr her http://www.jambanorge.com/jiw/footer/copyr.../-1&co=NO&la=no Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jamba norge finnes fortsatt. www.jamba.no Jamba norge ble aldri lagt ned, men de måtte fjerne TV-reklamen sin inntil de lagde en ny med litt tydeligere vilkår nederst, noe de nå har gjort. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Trodde alle la merke til at det stod en stjerne der jeg, lurt å lese det med liten skrift før man bestiller noe På tysk mtv sier de faktisk i reklamen at det gjelder "jamba monatspacke" elns så det burde de jo klart å få med i Norge og.. Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 JAMBA ER TILBAKE! så på mtv nå så rullet jamba forbi nå MED 2011nr (norske nr) men nå vises det 30kr måndten bedre.. er over nr`ene Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Dette er feilpostet. Jamba er en SMS-tjeneste, og derfor skal denne posten under 'Operatører og tjenester'. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Der er i hvert fall den værste reklamen jeg noengang har sett! Og ikke nok med at de reklamerer , men de reklamerer om og om og om igjen! Får helt avsmak! Lenke til kommentar
So|o Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Holder meg langt unna sånne selskaper.. gidder ikke kaste bort penger på ringetoner osv. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Man er vel litt dum hvis man går på en sånn useriøs reklame da.. Anbefaler www.vi.no for masse gratis til tlf.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå