Terje0 Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Det er en feil på hardisken min, og jeg får den ikke til å virke. Har man returrett på hardisker ? kjøpte for ca 2 mnd siden Lenke til kommentar
Rocambole Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Det er en feil på hardisken min, og jeg får den ikke til å virke. Har man returrett på hardisker ? kjøpte for ca 2 mnd siden Det er ikke returrett. Det går på garantien. De skal reparere den eller sende deg en ny. Lenke til kommentar
Grant_Lee Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Hei, Det burde være en smal sak. Min HDD (Seagate Barracuda SATA 200gb) tok kvelden etter 4-5 mnd. bruk. Sendte mail til Netshop som velvillig tok i mot den defekte disken, sendte ny disk - og betalte frakt i begge retninger. No questions asked! God og riktig service! Mvh. Grant_Lee Lenke til kommentar
Terje0 Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 Ok. har sendt komplett en e-post nå. Plutselig klikka hardisken og det står at jeg mangler en fil: system 32\drivers\pci.sys. håper dette går på garanti da. Jeg har ikke gjort noe galt med hardisken Lenke til kommentar
Rocambole Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Ok. har sendt komplett en e-post nå. Plutselig klikka hardisken og det står at jeg mangler en fil: system 32\drivers\pci.sys. håper dette går på garanti da. Jeg har ikke gjort noe galt med hardisken Det der er ikke nødvendigvis noen feil med harddisken. Det kan være Windows som har herpa fila. Har du prøvde å reinstallere windows? Lenke til kommentar
dreden Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Min støyet for mye, sendte den i retur nesten to år senere og fikk ny :!: Lenke til kommentar
Terje0 Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 Problemet er at pcen ikke finner hardisken. Lenke til kommentar
Terje0 Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 Har prøvd alt liksom gir opp Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Ok. har sendt komplett en e-post nå. Plutselig klikka hardisken og det står at jeg mangler en fil: system 32\drivers\pci.sys. håper dette går på garanti da. Jeg har ikke gjort noe galt med hardisken fikk du blå-skjerm? Hva slags disk er det du har, S-Ata kan lett forsvinne hvis du har oppdatert biosen. Lenke til kommentar
Terje0 Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 Tror jeg fikk blå skjerm ja. Har S-ata disk. vet du noe om problemet ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå