snorreh Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 AMD preps high-performance chips for desktops The chipmaker will unveil its Athlon 64 FX-55 chip next week, in an effort to bump up the performance of game desktops and other high-end PCs in time for the holiday season. The chip is expected to be unveiled on Tuesday, along with the AMD Athlon 64 4000+, the company's highest-performance processor for mainstream desktops. Lenke til kommentar
SirDanceAlot Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Ser ikke ut til at de norske nettbutikkene har fått med seg at AMD har senket prisene på cpuer Da gir det ikke norske potesnielle kjøper annet valg enn å kjøpe utenlands Lenke til kommentar
sindre1 Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Ser ikke ut til at de norske nettbutikkene har fått med seg at AMD har senket prisene på cpuer Da gir det ikke norske potesnielle kjøper annet valg enn å kjøpe utenlands Joda, prisene er allerede justert ned. Du vil bare ikke kunne se det på nettsidene før etter midnatt Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) HW.no la et øyeblikk ut testen på 4000+ og FX55 ved en feil. Jeg fikk klikket meg inn på 1. side og lest litt før jeg prøvde meg på side nr 2 og fikk meldingen "denne artikkelen er ikke publisert ennå". Her er et screenshot: Edit: Jeg la inn linken til artikkelen med vilje. Den sto ikke der orginalt. Det lille jeg husker fra skumlesingen på side 1 skal jeg ikke røpe for alle de nyskjerrige. Artikkelen dukker vel opp før eller senere. Siden artikkelen er nesten ferdigskrevet så tipper jeg den kommer ganske så snart. Endret 18. oktober 2004 av Simen1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå