ggp Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Jeg har laget en TEST design, den er ikke noe spesiellt fin... Hva bør jeg gjøre får å gjøre den bedre ? - Link Til HjemmeSiden Kult om jeg hadde fått den bedre Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Ikke bruke tabeller. Bruk css og divs. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Du kan - Bytte ut Times New Roman med en font som egner seg bedre på skjerm, f.eks. Arial eller Trevuchet MS. - Finne på noe annet enn vanlig tre-kolonners layout? - Få inn flere farger, og bedre kontraster? - www.lipsum.com Lenke til kommentar
ggp Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 DOHH Jeg vet ikke hvordan Lenke til kommentar
neb Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) - lag headern litt høyere.. - Bygg siden med DIVs og CSS.. Ikke tables! htmldog.com - lag en hvit ramme rundt hele greia.. - Gjør hele siden litt høyere - ikke svart på mørkeblå! Gjør alle områdene der det skal være tekst, litt lysere! - en annen font kansje? verdana? -en a:hover på lenkene i menyen, hadde nok gjordt seg ut! sorry.. Det ble mye negativ kritikk! men det er mitt forslag! mvh bigben Endret 5. oktober 2004 av bigben247 Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Currently News^^ Hørtes veldig rart ut for min del. Du kan som de andre sa, lære deg HTML og CSS skikkelig. Oppslagsverk over artikler. Jeg synes siden din er alt for tam, tom og kjedelig. For lite grafikk bærer den preg av, og ikke en særlig behagelig fargekombinasjon. Sjekk ut CSSZengarden, Styelgala og CSS Vault for eksempler på gode fargesammensetninger og oppsett. Inspirasjon med andre ord. Lenke til kommentar
ggp Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 Jeg skal prøve å fikse mer på den, men ser skrift typen og skrift fargene osv bedre ut ? Link Til Siden Lenke til kommentar
neb Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) så bedre ut med en gang, etter min mening men helt særiøst. Det tar litt tid å lære seg, men CSS og HTML (uten tabeller) er et mye bedre alternativ, når du først får det til! det garanter jeg deg. så anbefaler deg på det sterkeste og lese og prøvde deg frem med divs og eksterne stylesheets! Endret 5. oktober 2004 av bigben247 Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) ..og eksterne stylecheets! Hehe, litt ot, men.. Var litt festlig Synes også det hjalp en god del bare du fikk endret farge og skrifttype. Men som det er sagt nok ganger? over, burde du ta deg tid til å lære deg CSS, har gjort det samme, og angrer ikke på det! Uante muligeheter faktisk! Endret 5. oktober 2004 av OShea22 Lenke til kommentar
neb Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) ..og eksterne stylecheets! Hehe, litt ot, men Var litt festlig hø? bedre med CSS i en egen fil! hva sa jeg feil? ok, jeg så det! ikke mobb en stakkars dysletiker hehe! Endret 5. oktober 2004 av bigben247 Lenke til kommentar
o2mlab Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Kanskje bare min smak, men det blir veldig mye hvite kanter? Fargesammensetning og fonten funker jo fint nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå